opisop_shop schreef:Fijn dat je lekker hebt gewerkt, wat heb je met hem gedaan?
Ik heb gelongeerd zonder afzetting in de bak.
M loopt heel erg aan de omheining te hangen en trok me de hele bak door haha. Hadden nog niet echt stuur wat dat betreft.
Ik had nu wel even twee pionnen in de bak gezet als visuele afscheiding ( dus op de B-E lijn zodat we aan een kant vd bak longeren). In galop gingen we de hele bak door![]()
Oh en gelukkig vind hij het niet eng om er recht op af te komen en gaat hij er gewoon omheen hahaha
Dat klinkt als iets wat die van mij ook zou kunnen
Wij zijn bezig geweest met een stukje proprioceptie. Overstappen met de voorbenen, gewicht verplaatsen en per voet voor- en achteruit. Zeker dat laatste duurt een tijd voor ze het helemaal beheersen, maar het is zo handig als ze het kunnen

Staat niet op dit filmpje, maar ze kon het ook met haar achterbenen.
. Ff zien hoe alle stappen daarvoor gaan
Het oude paard had zoiets van blijf van mij af die was alleen maar aan het gillen en drama schoppen 

m'n trainer is ook erg over hem en zijn vooruitgang te spreken, dat is natuurlijk altijd leuk om te horen.
)
Eerst voor de zekerheid weer even aan de longe (aan de andere kant had iemand springles, dus was wel even bang dat ze opeens die kant op zou vliegen). Mevrouw deed het goed en mocht daarna even los, twee stalgenoten hebben met een longeertouw bij de x wel even een barricade gemaakt dat als ze er vandoor ging ik wel even opgevangen kon worden voordat we zelf gelijk onze eerste hindernis moesten springen