Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justdiesel schreef:Er bestaan echt wel eerlijke mensen die wel degelijk te vertrouwen zijn, alleen weet je dat helaas niet al meteen als je ze ziet.
Was het maar zo makkelijk.....
Fijn dat Autan het nu goed lijkt te doen, wist je maar hoe lang het nog goed blijft gaan he.
Complimenten hoe je het allemaal doet, heel veel respect voor je
Sky_As schreef:justdiesel schreef:Er bestaan echt wel eerlijke mensen die wel degelijk te vertrouwen zijn, alleen weet je dat helaas niet al meteen als je ze ziet.
Was het maar zo makkelijk.....
Fijn dat Autan het nu goed lijkt te doen, wist je maar hoe lang het nog goed blijft gaan he.
Complimenten hoe je het allemaal doet, heel veel respect voor je
Dat klopt. Er zijn zeker mensen die eerlijk zijn!
En ook die posten hier op bokt dat ze na 25 jaar door hun partner in de steek gelaten worden en daardoor alles moeten verkopen.... En dan, gaat het mis als je pech hebt.
Je kunt nooit in de toekomst kijken, en juist zo'n knap en braaf paard, is het recept om op een verkeerd adres terecht te komen.
Ketly schreef:BedanktHet is een vreselijk einde van wat een sprookje en een nieuwe start had moeten zijn. Maar toen ik hem kreeg heb ik meteen gezegd dat als er wat ergs zou zijn ik hem in zou slapen en mijn verantwoordelijkheid zou nemen. Maar dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ondanks dat ik niet dé klik met hem heb, sta ik altijd voor mijn dieren en houd ik onvoorwaardelijk van ze. Hij staat 24/7 buiten nu en kan daarom nu nog lekker genieten. Ik ben gebroken, maar voel wel dat er een heel gewicht van mijn schouders af valt. Ik weet dat dit de enige optie is die helemaal eerlijk tegenover hem is.
Ketly schreef:BedanktHet is een vreselijk einde van wat een sprookje en een nieuwe start had moeten zijn. Maar toen ik hem kreeg heb ik meteen gezegd dat als er wat ergs zou zijn ik hem in zou slapen en mijn verantwoordelijkheid zou nemen. Maar dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ondanks dat ik niet dé klik met hem heb, sta ik altijd voor mijn dieren en houd ik onvoorwaardelijk van ze. Hij staat 24/7 buiten nu en kan daarom nu nog lekker genieten. Ik ben gebroken, maar voel wel dat er een heel gewicht van mijn schouders af valt. Ik weet dat dit de enige optie is die helemaal eerlijk tegenover hem is.