Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Phuddle schreef:Phuddle een 11enhalf heb ik ook van mijn vorige paard en die ervoor had ook dezelfde maat, dus kan best goed zijn.
Je kan wel even meten met bijv. het handvat van de zweep in de mond en dan je vinger erbij houden op de goede plek en daarna nameten.
Ze ziet er goed uit!
Hier heb ik ook de longeerzweep erbij, kun je ze wat makkelijker op afstand houden.![]()
Malik kwam eerder af en toe naar binnen en reageerde te lauwtjes op de lijn, dan moest ik veel meer rennen dan hem!![]()
Met de zweep kun je gewoon makkelijker dichterbij komen.

Hij vond het een beetje gek dat hij niet naar de andere paarden kon om te buurten maar liet zich makkelijk sturen. Toch hendig, zo'n brede stalgang 
liaan schreef:Phuddle, stoer hoor al afspuiten. Wat betreft bit zou die 12.5 wel moeten passen denk ik. Gewoon even proberen. Wat betreft longeren, ik ben begonnen met een zweep met een plastic zak eraan om te leren afstand van mij te houden en een voorwaartse hulp te hebben maar ook een rem.
dank je! Die van jou was ook een toto dacht ik he?
al lees ik mensen 300 paarden zeggen dus dat valt weer mee vergeleken bij de 400 die ik zei

Granoek schreef:Duke heeft ook zo'n showstand maar weet ondertussen dat hij die mag houden voor in de wei, ik hou niet zo van zijn etteren aan de hand haha, daar is hij me wat groot voor
Die heeft die stand precies niet zo haha
Hoewel Duke die blijkbaar al heeft als baby maatje
stiekem ben ik dan wel heel benieuwd naar een foto. Een bitfitter is nooit een slecht idee, alleen mij werd aangeraden (door de bitfitter) om eerst even met een simpel enkel of dubbelgebroken bustrensje te gaan rijden en over een paar maanden een keer een afspraak te maken wanneer we echt wat serieuzer aan de slag gaan...
Logisch dat je dan even ergens anders met hem naartoe wil gaan.
en gefeliciteerd met Malik!!
mac heeft 12,5 dacht ik, of 11,5 ik weet het niet meer 
MirandaFuego schreef:Vientje super, dat wordt genieten!
Janntjuh, Malik was niet keupel, belast het volledig maar het is nog wel wat dikker.
Vandaag is Malik jarig!!
Hij dacht denk ik dat hij de kaarsjes ook moest opeten.![]()
[ [url=m/OYaJwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die had ik er maar snel afgehaald, toen kon hij gaan smullen.![]()
[ [url=m/Zh1KbQ.jpg]Afbeelding[/url] ]