Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phuddle schreef:Phuddle een 11enhalf heb ik ook van mijn vorige paard en die ervoor had ook dezelfde maat, dus kan best goed zijn.
Je kan wel even meten met bijv. het handvat van de zweep in de mond en dan je vinger erbij houden op de goede plek en daarna nameten.
Ze ziet er goed uit!
Hier heb ik ook de longeerzweep erbij, kun je ze wat makkelijker op afstand houden.![]()
Malik kwam eerder af en toe naar binnen en reageerde te lauwtjes op de lijn, dan moest ik veel meer rennen dan hem!![]()
Met de zweep kun je gewoon makkelijker dichterbij komen.
liaan schreef:Phuddle, stoer hoor al afspuiten. Wat betreft bit zou die 12.5 wel moeten passen denk ik. Gewoon even proberen. Wat betreft longeren, ik ben begonnen met een zweep met een plastic zak eraan om te leren afstand van mij te houden en een voorwaartse hulp te hebben maar ook een rem.
Granoek schreef:Duke heeft ook zo'n showstand maar weet ondertussen dat hij die mag houden voor in de wei, ik hou niet zo van zijn etteren aan de hand haha, daar is hij me wat groot voor
MirandaFuego schreef:Vientje super, dat wordt genieten!
Janntjuh, Malik was niet keupel, belast het volledig maar het is nog wel wat dikker.
Vandaag is Malik jarig!!
Hij dacht denk ik dat hij de kaarsjes ook moest opeten.![]()
[ [url=m/OYaJwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die had ik er maar snel afgehaald, toen kon hij gaan smullen.![]()
[ [url=m/Zh1KbQ.jpg]Afbeelding[/url] ]