Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze ziet er super lief uit
daar hou ik van! Humpiedumpie schreef:Oh wauw wat een leukerd! (Op de een of andere manier had ik weer een schimmel in mn hoofd?).
Superfijn meid dat het allemaal zo gaat en kan en dat de eigenaren ze meewerkend zijn!

dat is mooi bij een schimmel, maar bij een vos? haha k_m schreef:Humpiedumpie schreef:Oh wauw wat een leukerd! (Op de een of andere manier had ik weer een schimmel in mn hoofd?).
Superfijn meid dat het allemaal zo gaat en kan en dat de eigenaren ze meewerkend zijn!
De eerste waar ik veel interesse in had was een schimmel!
We gaan proberen om vrijdag te keuren, hopelijk past dat voor de verkopers ook. Ik zit zelf dan redelijk krap in tijd maar moet normaal gezien wel lukken.
Zat daarstraks te denken dat ik echt super veel rode spullen hebdat is mooi bij een schimmel, maar bij een vos? haha
, mocht er nog budget over zijn, dan heb je natuurlijk een uitstekend excuus om over te stappen op een andere kleur!
dat is dan weer niet zo mooi haha. Maar ik koop voorlopig niks nieuw in ieder geval! Moet zeggen dat ik ook wel ergens verdrietig ben omdat het met callie niet 'gelukt' is, en ik me nu beetje schuldig voel om zin te hebben om met een ander paard dezelfde dingen te willen doen.. Weet dat dat niet nodig is, maar mis haar toch echt wel. Ze had zo een lief karakter gewoon..
En smaragdgroen
Je kan inspiratie komen opdoen in mijn collectie op Jul hoor