Even over de teugels, gewoon weer een stapje terug als het ze het eng vindt. Ze geeft vanzelf wel aan als ze er weer klaar voor is.
Marloes houdt ook nog veel het handvat vast, en als ze het zelf aangeeft mag ze sturen, ik push haar niet. Dat werkt averechts en schiet ze in de stress. Dat wil ik niet.
Koekie73, Ah ik kan je geen tips geven. Heb geen ervaring met wedstrijden en ook nog niet met pubers haha!
Ik vind het wel een hele leuke foto van je dochter, en mooi blauw setje.
BiancUgo, Wat veel winstpunten! Heb echt geen verstand van dressuur en westrijden, maar het klinkt heel goed! Gefeliciteerd

Knap hoor! En knap op het grote witte paard galloperen.
MissToseland, Wat een lieve foto. Maarja, nu moeten ze de Haflinger delen, wahaha!
En die laatste foto, helemaal warm in gepakt, lekker!
Hier was trouwens geen staking.
Wendy_Komen, Hey welkom. Wat leuk zo samen met die grote Tinker. Braaf!
Ik zit met een dikke luchtweg infectie thuis, dus weinig gedaan met de paarden. Alleen een beetje geknuffeld.
Vond wel een leuke foto van afgelopen zomer.

Ik heb trouwens nog een pinokkio zadel in de aanbieding. Ik doe hem weg. Marloes rijdt toch op een mini barebackpad op Blikkie en op Nick is het gewoon geen gezicht.

Hopelijk voel ik me morgen wat beter, want ik wil wel graag weer ff wat met kids en pony's doen. Kuur is bijna afgelopen, maar kan nog niet echt zeggen dat het goed helpt.

(Ben long patient en heb in het verleden longonstekingen gehad, dus moet het wel goed in de gaten houden, eigenlijk moet ik goed uitzieken, maar als de zon schijnt dan lokt dat mij het huis uit).