ik vind hem wel een beetje schraal voor 3,5 jaar als ik eerlijk ben. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Hm veel over de bijzet.
Ik wil het bit voorlopig weglaten omdat hij het wel goed doet aan de touwhalster. Uiteraard zal hij wel bereden worden met bit (springsport in) maar hij was ook bezig met tanden wisselen momenteel.
Wel een kleine correctie, limo is 3,5 ipv 2,5 jaar.
Wat lopen betreft, hij loopt in draf ook in vrijheid nooit met hoofd laag wat de andere jonge paarden die ik hier zie passeren op de manege wel doen. Al is het maar uit interesse voor de geuren op de grond terwijl ze draven.
Ohja even foto van hoe limo eruit ka zien na een dagje paddock
Dat grijze is allemaal zand
[ [url=m/C5448F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:Artflicous is natuurlijk ook een kwestie van wennen. Een bit. Op die laatste foto zet hij zijn hele rug strak en vast (heeft hij ook iets van zichzelf , zie je ook in stand) Hij moet dus leren om met zijn lijf om te gaan en hij moet leren hóe hij dat moet doen. Dat leerd hij in mijn ogen niet aan een halstertje
Heb je foto xapple
Art_Ificious schreef:Ik vind de reacties juist fijn, meer omdat ik hier positievere reacties krijg dan in andere topics van mij.
En als ik dezelfde update plaats in mijn volgtopic kan ik dagen wachten op een reactie die vaak nog gewoon uitblijven omdat het de goede kant op gaat met Limo. Ik durf te wedden dat ik wel weer reacties ga krijgen als ik een negatieve post plaats, want bokt houd van kritiek leveren. Daarom vind ik de updates hier posten gewoon fijner.
Odenxia was jou zelf vergeten
Wat leuk dat het longeren goed ging. De commando's zal ze ook snel door hebben denk ik.
Toydoll, breezer showt ook leuk. Niet uitgegleden in de blub?
BrechtCarlos schreef:Kabayo schreef:Artflicous is natuurlijk ook een kwestie van wennen. Een bit. Op die laatste foto zet hij zijn hele rug strak en vast (heeft hij ook iets van zichzelf , zie je ook in stand) Hij moet dus leren om met zijn lijf om te gaan en hij moet leren hóe hij dat moet doen. Dat leerd hij in mijn ogen niet aan een halstertje
Heb je foto xapple
Ik snap niet zo goed waarom een paard dat niet aan een halstertje kan leren. Wat je vaak ziet is dat gevoelige paarden (volgens mij limo) als ze een bit in krijgen hun koppie nog hoger gooien. De gevoelige paarden waarmee ik heb gewerkt blokkeerden bij een bit en bijzet.
BrechtCarlos schreef:Kabayo schreef:Artflicous is natuurlijk ook een kwestie van wennen. Een bit. Op die laatste foto zet hij zijn hele rug strak en vast (heeft hij ook iets van zichzelf , zie je ook in stand) Hij moet dus leren om met zijn lijf om te gaan en hij moet leren hóe hij dat moet doen. Dat leerd hij in mijn ogen niet aan een halstertje
Heb je foto xapple
Ik snap niet zo goed waarom een paard dat niet aan een halstertje kan leren. Wat je vaak ziet is dat gevoelige paarden (volgens mij limo) als ze een bit in krijgen hun koppie nog hoger gooien. De gevoelige paarden waarmee ik heb gewerkt blokkeerden bij een bit en bijzet.
Kabayo schreef:Met kaptoom heb ik geen ervaring! Daar kan ik helaas weinig zinnigs overzeggen! Kan best zijn dat limo dat erg fijn vind. Ik denk dat het een kwestie van uitproberen is. Ik had wel liever een kaptoom dan halster denk ik
Kabayo schreef:Artflicous is natuurlijk ook een kwestie van wennen. Een bit. Op die laatste foto zet hij zijn hele rug strak en vast (heeft hij ook iets van zichzelf , zie je ook in stand) Hij moet dus leren om met zijn lijf om te gaan en hij moet leren hóe hij dat moet doen. Dat leerd hij in mijn ogen niet aan een halstertje
Heb je foto xapple
xApple schreef:Haha dit bedoel ik met elkaar volgen.![]()
Dit is Lars niet. Dit is zijn broertje Lavi. Staat hierboven ook. Lars is geruind op zijn 1e verjaardag.