Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nies_ schreef:Ach, arm ding.
Hopelijk doet het wat, finley. Ik heb vandaag toevallig ook hooi ingeslagen
Impala heeft vandaag z'n eerste wedstrijd gesprongen. Hij heeft er toch mooi een paar springgefokte paarden uitgelopen, maar vooral het publiek de lach bezorgd.. Hij vond het heel spannend allemaal, foto's volgen als het goed is.
Donja schreef:Ik heb Iris en Imagine uit elkaar gehaald op stal. Ik heb 5 stallen, 3 aan de ene kant, 2 grote merrie/veulenboxen aan de andere kant. Aan de kant van de 3 stond mijn ene mini in de eerste, dan Maggie in de 2e en Iris in de derde. Maar als ik 1 van beiden uit de stal haalde, werd de ander helemaal onrustig, terwijl met voeren zij juist tegen de stalwand schopten, met als gevolg dat Iris een sneetje in de kootholte had van de week.. Dus Maggie staat nu in de eerste, de mini ertussenin en Iris in de laatste.. De eerste dag waren beiden erg onrustig, maar nu is het veel rustiger op stal!
LiindseyV schreef:Beste wensen voor jullie allemaal en jullie paardjes ! Mijn nieuw jaar is geweldig goed gestart. Ik mag altijd bij siebert gaan zitten als hij in de wei ligt, en gisteren mocht ik op hem gaan zitten ookal is hij niet zadelmak. Ik ben wel bewust niet met men vol gewicht gaan zitten , maar ik stond versteld van mijn beste vriend, hij vond het helemaal prima en het wederzijds vertrouwen straalde er vanaf![]()
[ Afbeelding ]
F_inley schreef:Nies_ schreef:Ach, arm ding.
Hopelijk doet het wat, finley. Ik heb vandaag toevallig ook hooi ingeslagen
Impala heeft vandaag z'n eerste wedstrijd gesprongen. Hij heeft er toch mooi een paar springgefokte paarden uitgelopen, maar vooral het publiek de lach bezorgd.. Hij vond het heel spannend allemaal, foto's volgen als het goed is.
Wat goed! Wist niet dat er wedstrijden vrij springen bestonden![]()
Eerste pluspunt van het hooi is er Fin had vanmorgen geen zeiknatte staart
Art_Ificious schreef:Het ergste van al... de eigenaar kent niet veel van paarden. Volgens de verkoper van die pony was het beestje nog maar 1 jaar en half oud. Ze komen met die pony op stal aan en het eerste wat mijn stalbaas zegt is dat die ouder is. De dierenarts zei ook dat die zeker al 3 jaar is (tanden hé).
Zij staan er wel al langer dan mij, maar heb dat verhaal gehoord gekregen van mijn stalbaas.
Met als gevolg dat het nu dus een B/C pony blijft en door de eigenaar niet bereden kan worden.
Azmay schreef:Art_Ificious schreef:Het ergste van al... de eigenaar kent niet veel van paarden. Volgens de verkoper van die pony was het beestje nog maar 1 jaar en half oud. Ze komen met die pony op stal aan en het eerste wat mijn stalbaas zegt is dat die ouder is. De dierenarts zei ook dat die zeker al 3 jaar is (tanden hé).
Zij staan er wel al langer dan mij, maar heb dat verhaal gehoord gekregen van mijn stalbaas.
Met als gevolg dat het nu dus een B/C pony blijft en door de eigenaar niet bereden kan worden.
Dat is gewoon reuze stom van degene die het beest kocht