Zoveel te vertellen, en te laten zien!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, die als het nodig is even wat drollen willen rapen, of binnen/ buiten willen zetten. Echt ontzettend fijn zulke stalgenoten!!

) heeft ze nu al fijn een regen deken en fleece deken. De stal eigenaren hebben nog een gevoerde winter deken voor der, dus het gaat helemaal goed komen indien het nodig is!
Is toch echt bijna niet te geloven! Zo onwijs lief!!!!
Deze persoon wil graag anoniem blijven, en dat begrijp en respecteer ik, maar jeetje, wordt er gewoon bijna weer stil van. De doos komt volgende week waarschijnlijk hier, en dan kunnen we gaan beginnen met medicatie. Ben echt onwijs benieuwd wat dit voor Bambi gaat betekenen!
Ik bedenk me dadelijk vast wel weer 101 andere dingen die ik nog wil vertellen, maar dat komt dan wel
Nu eerst hondjes uitlaten en dan naar bed! Morgen ochtend weer half 6 op, 7 uur vertrekken naar Zwolle om te werken en om 6 uur 's avonds weer thuis. Dus morgen avond maar weer even langs het tuig
En wat een leuk pret hoofd heeft ze nu zeg.
Haha wat een feel good story, heel erg leuk. Bambi is echt te gek, dat hoofd! Smek smek hinnik, daar zit echt karakter in
Ze wil je nooit meer kwijt, logisch! Heel heel gaaf allemaal.