waarschuwing! Meerdere bokt paarden in het Tsjechisch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:28

Nee klopt, ik ook niet vandaar dat ik zelf ook niet kijk want ik herken ieder paard, denk ik. Maar dat is dan helemaal niet zo. :')

Vera96

Re: waarschuwing! Meerdere bokt paarden in het Tsjechisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:30

Ik heb verder ook maar een topic met 5 fotos van een shoot op bokt hoor, dus verwacht indrdaad niet dat iemand haar zo herkent. duizende haflingers op bokt natuurlijk, de mijne zal niet de opvallendste of leukste zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:54

Femke_Tweety schreef:
WildWings schreef:
Tussendoor plaats ik ook nog even gauw wat, want ik heb wederom bericht terug gehad over mijn foto's. Ik wou dat ik de mail gewoon hier neer kon zetten, dat lijkt me het handigste, maar omdat ik geen zin heb om een OW voor mijn voeten te krijgen voor het 'openbaar maken van privécorrespondentie' ;) dan maar samengevat:

Het fotoalbum van de gebruiker waar ik een mail over heb gestuurd is geblokkeerd, de gebruiker is geinformeerd en mocht hij/zij geen gehoor geven aan het verzoek om mijn gecopyrighte foto's te verwijderen en voortaan niet meer te uploaden, dan wordt de account volledig verwijderd.

*\o/* Mooi, dat klinkt goed.

Op welke manier heb je gemaild? Naar het account zelf? Dat zal wel niet, gezien de reactie?
Waarschijnlijk naar de site?

Zou je willen omschrijven wat je precies gedaan hebt? Dus naar welk e-mailadres of contactformulier heb je gemaild?
Hoe was je tekst ongeveer? NL, DU, EN?

Als het duidelijk is hoe jij het hebt aangepakt, dan kunnen andere paardeneigenaren/fotografen het op dezelfde manier doen. Want blijkbaar werkt het! :j

Dat wil ik heel graag doen om mensen te helpen, maar dan moeten mensen wel lezen en zelf ook wat moeite erin steken, want ik heb het al meerdere keren geplaatst ;) Door alle 'wil iemand mijn paard even opzoeken' of losse linkjes etc raken de posts met oplossingen (niet alleen van mij) een beetje verdwaald. WildWings @ [PP] waarschuwing! Meerdere bokt paarden in het Tsjechisch
Succes, hoop dat iedereen die het vervelend vind zijn foto's eraf kan krijgen!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:57

Wildwings, ik heb zelf nog geen reactie terug. heb meerdere mails gestuurd, naar div. adressen. Hopelijk werkt jou manier voor jou foto's.

Ik probeer me er maar bij neer te leggen, veel kwaad zal t iig niet doen..

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:05

@Wildwings thnx!

Ik heb het topic volledig gevolgd, en wist dat er meerdere mensen op verschillende manieren contact hadden gezocht met deze site.

Ik wist niet meer uit mijn hoofd wie op welke manier, en welk effect dat had.
Prettig dat jouw manier effect heeft gehad, en ook dat je het zo duidelijk omschrijft.

Dan weten mensen die er wat aan willen doen nu hoe het kan.

Het lijkt er niet echt op dat er een algemene reactie gaat komen. In ieder geval niet van mij uit, er is zo weinig reactie op (4 of 5 positief, verder niet) dat ik er in ieder geval niet de moeite voor ga doen.
Maar op deze manier kan in ieder geval iedereen die er individueel op wil reageren, dat in ieder geval doen.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:07

Pff jeetje wat een topic zeg.
Ik hoop dat mijn beestjes er niet op staan.
Gelukkig wordt er wat aan gedaan

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:09

Mijn fotos zijn dus ook aangetroffen zag ik. Ik weet alleen niet hoe ik contact met hun daar krijg, maar iig .. Het is niet alleen van bokt gehaald.
Er staan fotos bij die nooit en te nimmer in aanmerking zijn gekomen met bokt. Deze komen van mijn facebook af, het enige album wat 'zichtbaar' was voor buitenstaanders.

Ondertussen is alles bij mij op slot op facebook, dus daar kan het nu niet meer van gejat worden.
Benn u wel blij dat ik altijd en overal mn naam door heen zet.

Hoop dat de fotos snel verwijdert zijn. En als men me kan aanraden wat ik moet doen .. graag.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:12

WildWings schreef:
Dat wil ik heel graag doen om mensen te helpen, maar dan moeten mensen wel lezen en zelf ook wat moeite erin steken, want ik heb het al meerdere keren geplaatst ;) Door alle 'wil iemand mijn paard even opzoeken' of losse linkjes etc raken de posts met oplossingen (niet alleen van mij) een beetje verdwaald. WildWings @ [PP] waarschuwing! Meerdere bokt paarden in het Tsjechisch
Succes, hoop dat iedereen die het vervelend vind zijn foto's eraf kan krijgen!

Jou aanpak ga ik ook nog proberen, helaas hebben tentamens nu even prioriteit.
Had van het weekend al verschillende mailtjes naar de albumhouder die mijn paard erop heeft staan gemaild. Maar nog niks terug gehad of verandering gezien.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:25

Ik heb iig gemaild ..

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:36

Nou,ben gaanzoeken op namen en benfoto's van mijn vorige pony saffron tegen gekomen. Zijn allemaal foto's van bokt...heb deze niet op facebook staan, iig lang niet alles

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:41

Ik heb nu bovenstaande methode ook maar geprobeerd, de ! klikken bleek dus toch niet te werken en Vja-Rosalis heeft ook niet op mijn bericht gereageerd.

@WildWings, in welke taal heb jij het ticket aangemaakt?

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:34

is dit nu niet heel raar? deze fotos zie ik in uitgelicht hier op bokt.
nu staan ze ineens op deze site.
ik had zostraks ook de schrik te pakken omdat iik mijn pony op internet dacht te zien, dit was iemand anders zijn paardje.

hier het linkje, ik stuur zo effe een mailtje naar diegene van wie dit paard is: http://vip-saty.rajce.idnes.cz/Operetta/

ik had gevraagd maar ze wist niet wat ik er aan kon doen, dus sorry dat ik niet verder kan helpen!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:18

Arashah schreef:
is dit nu niet heel raar? deze fotos zie ik in uitgelicht hier op bokt.
nu staan ze ineens op deze site.
ik had zostraks ook de schrik te pakken omdat iik mijn pony op internet dacht te zien, dit was iemand anders zijn paardje.

hier het linkje, ik stuur zo effe een mailtje naar diegene van wie dit paard is: http://vip-saty.rajce.idnes.cz/Operetta/

ik had gevraagd maar ze wist niet wat ik er aan kon doen, dus sorry dat ik niet verder kan helpen!

Deze stond er al op ;)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:16

@Arashah Mijn foto's stonden ook uitgelicht en toen stonden ze op die site.

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:17

hmm dan zal ik ook maar gaan spitten mijn topic stond van de week in uitgelicht

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:39

Mijn topic heeft er ook ingestaan. Baal er van dat ik mijn paarden niet kan vinden..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:12

Mijn topics hebben nog nooit in Uitgelicht gestaan en hij staat er toch mooi op. :\
Geloof niet dat het daar aan gelinkt kan worden.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:22

Misschien dat ze gewoon bokt afschuimen, en vaak op de eerste pagina komen en daar uit de uitgelicht foto's nemen

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:23

Ik denk ook dat ze via google termen intypen, dan krijg je ook een hoop foto's. Bij enkele mensen waren de foto's ook van facebook gehaald en sommige gewoon gekopieerd uit hun profiel.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:26

Amanda schreef:
Mijn topics hebben nog nooit in Uitgelicht gestaan en hij staat er toch mooi op. :\
Geloof niet dat het daar aan gelinkt kan worden.

Het probleem zit er ook in dat bokt zoek machines alles(of veel) laat indexeren. dus ook de foto's gaan zo mee.
zoek bij google onder afbeeldingen maar eens op bokt.

Dan heb je al snel een voorbeeld van een probleem ;)

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:30

Yup mijn topic heeft ook in uitgelicht gestaan.
Vind het wel raar want het kan niet dat ze op topics met Cookie erin van mij hebben gezoht ofzo want er stond ook een foto bij die uit een HK topic OP kwam en daar stond niet de naam Cookie in .. dus hoe ze daar nou aan komen :')

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:06

Ik vind het erg vreemd... Ik denk dat je dan wel heel goed moet zoeken om die foto's te vinden. Of ze kijken gewoon op bokt bij de gebruiker en dan bij de berichten op het forum..

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:46

Heeft al iemand iets gehoord van de politie? Vreemde zaak, ik heb wel wat vrienden uit Tsjechië op facebook als dit uitgezocht moet worden.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:51

Volgens mij heeft niemand iets aangegeven bij de politie, dus ik denk niet dat iemand iets gehoord heeft.

Ik heb het idee dat de mensen die er wat aan wilden doen zelf via de site contact gezocht hebben. De animo om een gezamenlijke mail te sturen is erg laag, dus langzaamaan zal dit topic wel uitdoven.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:27

Ik heb vandaag tijd gehad om een mailtje te sturen op de manier zoals WildWings het heeft gedaan. Heb het wel bij engels gehouden want vertaalsites zijn meestal niet zo goed in brieven vertalen.

Als er animo is vind ik een gezamenlijke mail nog steeds een goed idee, ik heb echter 0,0 verstand van hoe je zoiets moet aanpakken en heb totaal geen talen knobbel (dyslect).
Ik vraag me af of de politie hier uberhaupt iets mee doet.
Het vervelenste is het nog altijd voor de fotograven, die al hun tijd in hun werk hebben gestoken en wat nu dan zomaar even word gejat enzovoort.