Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Femke_Tweety schreef:WildWings schreef:Tussendoor plaats ik ook nog even gauw wat, want ik heb wederom bericht terug gehad over mijn foto's. Ik wou dat ik de mail gewoon hier neer kon zetten, dat lijkt me het handigste, maar omdat ik geen zin heb om een OW voor mijn voeten te krijgen voor het 'openbaar maken van privécorrespondentie'dan maar samengevat:
Het fotoalbum van de gebruiker waar ik een mail over heb gestuurd is geblokkeerd, de gebruiker is geinformeerd en mocht hij/zij geen gehoor geven aan het verzoek om mijn gecopyrighte foto's te verwijderen en voortaan niet meer te uploaden, dan wordt de account volledig verwijderd.
Mooi, dat klinkt goed.
Op welke manier heb je gemaild? Naar het account zelf? Dat zal wel niet, gezien de reactie?
Waarschijnlijk naar de site?
Zou je willen omschrijven wat je precies gedaan hebt? Dus naar welk e-mailadres of contactformulier heb je gemaild?
Hoe was je tekst ongeveer? NL, DU, EN?
Als het duidelijk is hoe jij het hebt aangepakt, dan kunnen andere paardeneigenaren/fotografen het op dezelfde manier doen. Want blijkbaar werkt het!
WildWings schreef:Dat wil ik heel graag doen om mensen te helpen, maar dan moeten mensen wel lezen en zelf ook wat moeite erin steken, want ik heb het al meerdere keren geplaatstDoor alle 'wil iemand mijn paard even opzoeken' of losse linkjes etc raken de posts met oplossingen (niet alleen van mij) een beetje verdwaald. WildWings @ [PP] waarschuwing! Meerdere bokt paarden in het Tsjechisch
Succes, hoop dat iedereen die het vervelend vind zijn foto's eraf kan krijgen!
Arashah schreef:is dit nu niet heel raar? deze fotos zie ik in uitgelicht hier op bokt.
nu staan ze ineens op deze site.
ik had zostraks ook de schrik te pakken omdat iik mijn pony op internet dacht te zien, dit was iemand anders zijn paardje.
hier het linkje, ik stuur zo effe een mailtje naar diegene van wie dit paard is: http://vip-saty.rajce.idnes.cz/Operetta/
ik had gevraagd maar ze wist niet wat ik er aan kon doen, dus sorry dat ik niet verder kan helpen!
Amanda schreef:Mijn topics hebben nog nooit in Uitgelicht gestaan en hij staat er toch mooi op.
Geloof niet dat het daar aan gelinkt kan worden.