driebergen schreef:en is er nu geen kans dat ze dan weg is?
dat die man d'r niet aan die andere geinteresseerden verkoopt?
Nee absoluut niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowlita01 schreef:Ik meld mij ookNa het overlijden van mijn vorige paard ben ik ook weer op zoek naar een andere. Heel lastig om een geschikt paard te vinden.. Ik ben op zoek naar een zeer braaf, betrouwbaar paard. Heb ook heel wat wensen op mijn lijstje wat de zoektocht er nu niet echt makkelijker op maakt. Mocht er nog iemand een braaf, betrouwbaar paard in friesland, groningen, drenthe, flevoland, kop van noord holland of overijssel weten dan hoor ik dit graag
, max. 13 jaar, stokmaat vanaf 1.64, het paard moet goed bevestigd zijn in de basis(hoe ouder des te meer verwachtingen t.a.v. africhtingsniveau), bij voorkeur zwart of (donker)bruin, chique type en geschikt voor de basisdressuursport. Daarnaast moet het paard een nuchter karakter hebben, vertrouwen geven en niet snel ergens van onder de indruk zijn.
Vraagprijs maximaal 6000,-
Nellekeee schreef:Lowlita01 schreef:Ik meld mij ookNa het overlijden van mijn vorige paard ben ik ook weer op zoek naar een andere. Heel lastig om een geschikt paard te vinden.. Ik ben op zoek naar een zeer braaf, betrouwbaar paard. Heb ook heel wat wensen op mijn lijstje wat de zoektocht er nu niet echt makkelijker op maakt. Mocht er nog iemand een braaf, betrouwbaar paard in friesland, groningen, drenthe, flevoland, kop van noord holland of overijssel weten dan hoor ik dit graag
, max. 13 jaar, stokmaat vanaf 1.64, het paard moet goed bevestigd zijn in de basis(hoe ouder des te meer verwachtingen t.a.v. africhtingsniveau), bij voorkeur zwart of (donker)bruin, chique type en geschikt voor de basisdressuursport. Daarnaast moet het paard een nuchter karakter hebben, vertrouwen geven en niet snel ergens van onder de indruk zijn.
Ben gister wezen kijken bij een 4 jarige zwarte special D. Nog niet helemaal bevestigd maar wel heel erg braaf. Staat in lettelbert. (Op sporthorses onder Roden) Verder voldoet hij helemaal aan je eisen
Lowlita01 schreef:Ik meld mij ookNa het overlijden van mijn vorige paard ben ik ook weer op zoek naar een andere. Heel lastig om een geschikt paard te vinden.. Ik ben op zoek naar een zeer braaf, betrouwbaar paard. Heb ook heel wat wensen op mijn lijstje wat de zoektocht er nu niet echt makkelijker op maakt. Mocht er nog iemand een braaf, betrouwbaar paard in friesland, groningen, drenthe, flevoland, kop van noord holland of overijssel weten dan hoor ik dit graag