Ik heb nu inderdaad een zelfde model als die van jou en wat een verschil
. Ik had niet gedacht dat een BP enigszins comfortabel kon zitten, maar deze zit echt stukken beter. Vanmiddag rijden met 'mijn nieuwe vriend'. Laat nog wel even weten hoe het ging. Bedankt voor de tip!

het was trouwens niet geheel de reden waarom ik bloed liet prikken, maar het is wel fijn dat het eruit is gekomen.

.
). Alles ging goed, heeeeeeerlijke draf heeft ze, maar toen... moesten we in galop. Dat vind ik dus meestal niet zo eng, en omdat de hele les erg goed ging maakte ik me ook geen zorgen, maar ik zet haar in galop en ze schiet er vandoor. Kloppend hart in mijn keel, gelukkig was mijn instructrice erg aardig en zei ze dat ik het rustig nog een keer moest doen. Dit keer was ik wél zenuwachtig, dus ik zet haar voorzichtig aan in galop, schoot ze er weer vandoor, recht op alle andere paarden af, ik kon sturen wat ik wilde maar het werkte niet. Toen was ik het zat, nog steeds met een kloppend hart in mijn keel en kleffe handen van de zenuwen, maar ik WILDE galopperen! Zweepje erbij gepakt, tik op haar schouder en ik had het voor elkaar. Ze galoppeerde heerlijk en goed op de cirkel. Ik was onwijs bij! Maar toen ... Gingen we van hand veranderen en begon het drama weer opnieuw, + ze sprong steeds aan in de verkeerde galop. Gelukkig kreeg ik commentaar van de mede-rijders als: '' wooow wat een draak is dat zeg! '' dus ik voelde me niet zo heel erg stom haha. Volgende keer wil ik wel weer op haar rijden om mezelf te verbeteren, maar dat zal vast en zeker weer met een kloppend hart in mijn keel gaan... Wat je er maar niet voor over hebt om van je angst af te komen
.
en dat willen we zo houden tot hij word gecastereerd
.