Laura_: Nee ik vind roze niet mooi staan op vossen, maar smaken verschillen. kabayo: Donkerblauw, donkerbruin, bordeaux, iig een beetje chique donkere kleuren.
ik zat zelf te denken aan van dat mint groen of oranje? een baby/pastel kleur lijkt mij ook wel mooi alleen dan zit ik nog te denken welke. Wat denkt bokt?
Zou fel roze een beetje gaan op een voskleurig paard?
Mijn vroegere vosmerrie had een knalroze halster, een lichtblauw halster, en een bordeaux halster. Ik vond het blauwe en het bordeaux halster toch wel veel mooier.
Het is niet mijn eigen paard maar ik lease dit paard. Wil binnenkort eens een leuk setje (dekje met pees beschermers) voor hem kopen. En er moeten dekens komen.
Graag jullie mening eventueel met linken erbij van kleuren heb ik een goed beeld.
Hee. Ik heb een VzFries, Merrie, En helemaal zwart. Ik wil ook een heel setje kopen , liefst geen neon-kleuren maar wel opvallend
Moet ik een foto plaatsen?
Joyceebx
Geplaatst: 04-04-13 19:13
wat denken jullie van een welsh palomino ? geen blauw heb al een blauw setje
Chelinka
Geplaatst: 06-04-13 10:36
@Joyceebx; bordeaux vind ik mooi op palomino grijs ook wel.
ik doe met mijne mee aan een fotografiemeeting, maar weet helemaal niet welke set ik hem aan moet doen..
hierbij dus al mijn setjes; http://i49.tinypic.com/2my2pe0.jpg 1. John whitaker's union jack met BR pro max rood 2. bicolor violet/antraciet met violet bandages 3. bicolor taupe-winterred met winterred bandages 4. bicolor taupe-cobalt nici met cobalt bandages 5. bicolor carbon/white met white bandages 6. BR carrabean sea met peesjes 7. bicolor royalblue/navy met royalblue peesjes 8. cotton royalblue met royalblue peesjes 9. cotton green met bright green peesjes 10. BR melange purple/grey met peesjes 11. BR Florid red met BR pro max rood