Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GJ9 schreef:Verder zou ik een paard niet direct om zijn afstamming laten staan. Ik hoor toch regelmatig van paarden die op basis van hun afstamming een rotkarakter zouden moeten hebben, die hele lieve paarden zijn.
) lisch schreef:http://www.sollenburg.nl/verkoop/zofia-sollenburg/ die kost wel wat denk ik hoor!
en ja voor kwaliteit betaal je meestal ook wat! maar je kan als je echt goed zoekt ook wel voor leuk geld wat vinden! overlijden ziekte zwangerschap ect. en bij mensen die een goed tehuis echt belangerijk vinden! ik heb al best wat paarden verkocht heb wat goed verkocht en ook wel eens wat minder... maar nooit ontevreden geweest gelukkig!
die heb je zeker niet voor 7000
), de wissels erop en het is buitenland materiaal
want ik vond dat ze een leuker iemand verdiende] En er zijn veel mensen die heel enthousiast bellen en vervolgens met een praatje aankomen dat de markt op zijn gat ligt, en dat ze hem voor 5.000 direct komen halen. Ja sorry, maar dan zit ik echt grinnekend aan de telefoon.
+ ik denk dat de meeste hier teveel verwachten voor het budget wat ze hebben.lisch schreef:nathe! deze is ook mooi! http://www.virtualzonehorses.nl/pg3.html wellicht kan je hun bellen of ze mischien wat anders weten? hier komt waika ook weg!

listiglistje schreef:Ik denk zelf dat in de prijsklasse 6000-8000 de meeste fijne ongecompliceerde en gezonde paarden zitten...
onder die prijs is het of bras of er zit werk (niet zadelmak of verreden) aan of niet gezond etc+ ik denk dat de meeste hier teveel verwachten voor het budget wat ze hebben.
Anders zouden jullie toch wel sneller slagen? Of er meer te koop staan als wat jullie nu vinden?
Moll schreef:listiglistje schreef:Ik denk zelf dat in de prijsklasse 6000-8000 de meeste fijne ongecompliceerde en gezonde paarden zitten...
onder die prijs is het of bras of er zit werk (niet zadelmak of verreden) aan of niet gezond etc+ ik denk dat de meeste hier teveel verwachten voor het budget wat ze hebben.
Anders zouden jullie toch wel sneller slagen? Of er meer te koop staan als wat jullie nu vinden?
Dat denk ik ook , echter kan je voor die prijzen die je benoemd ook niet verwachten dat je meteen in het Z mee kan.