(al zou oefenen zeker ook voor mij wel nuttig zijn maar heb er gewoon geen zin in/tijd voor....) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Afgelopen weekend was m'n invlecht in de voorpluk echt perfect! Voor het eerst dat hij echt zo goed was

Dat heb ik nog nooit gehoord!
Gisteren was ik nog naar Duitsland voor de tweede keer geweest maar het paard wilde na een paar minuten rijden niet in draf, hij stopte dan gewoon ermee. Na wat strenger rijden had hij wel even door dat hij naar mij moet luisteren maar als hij nu al praatjes krijgt dan wordt het alleen maar erger lijkt me
Hij is wel gróót maar oh zo lief! Rijden ging erg lekker, ik moet zelf alleen beter gaan rijden maar het paard deed het goed
Ik zou hem zo kopen, wat een leuk dier! Is ook vorige week dinsdag klinisch gekeurd omdat de dierenarts toch moest komen voor een castratie en dat is allemaal prima in orde. Dus misschien is hij binnenkort mijn paard!! 

).
Altijd proberen om het perfecte roosje te krijgen haha! Voorpluk vind ik moeilijker maar doe het altijd wel voor de mooi.
Ik vond ook dat bokker 'Imposant' hem vroegah heeft gehad! Wat grappig

. Maar ideaal hoor, zo'n man!
! Dat kan. Houd er wel rekening mee dat er op 't moment wel veel narigheid tussen loopt
. Zou sneu zijn als je paardje achteraf toch wel een flinke bemerking(en) heeft die met klinische keuring niet naar voren is/zijn gekomen. Maar ieder zn eigen keus natuurlijk!

Lauste schreef:Is dat een nakomeling van Abke?
Ik kom alleen maar uit op een welsh cob.
En ja, er zijn er ook wel meer. Maar ik kom ze niet heel vaak tegen.
LETS schreef:Ik heb een Pion x Idool, ook oud bloed dus. Met het nieuwe paard ga ik wel naar alle 'mode' hengsten haha, Zhivago Krack C x Jazz) x Gribaldi. Daarachter zit wel oud bloed; Rinaldo en Saros XX.

.