Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jotoma schreef:Hello,
Ik zit nu een beetje in dezelfde situatie als Lauste, behalve dat ik zelf mag kiezen. Graag jullie mening! Na 12 paarden gezien lijken mij twee erg geschikt, ik twijfel alleen enorm.
Paard 1: 10-jarige vosruin, v. Gribaldi, m/z geschoold, loopt fantastisch, niets over verleden bekend, nooit op concour uitgebracht.
Paard 2: 5-jarige bruine ruin, v. Oscar, half jaar onder het zadel, basis zit er enigzins in alleen het sturen ging wat moeizaam.
Opzich zoek ik wat paard 2 heeft en onder het zadel klikte ik, denk ik. Ik merkte dat hij in stap/draf nog niet in balans is, maar mij lijkt het erg leuk om hem met begeleiding op te leiden.
Paard 1 reed fantastisch makkelijk, soepel in het lichaam, maar ik dacht niet waaaaaauw, dit is het.
Op de terugweg van paard 2 begon ik aan mijn kunnen te twijfelen, werd iet wat onzeker. Terwijl ik eigenlijk ook geen paard wil wat al vrij hoog geschoold is, is dit ook weer erg prettig.
Wat zouden jullie doen?
Ps. Vanavond ga ik een 2e keer paard 1 rijden!
Edit: paard 2 is met mij op het zadel gefilmd, ik vind ons een leuke match samen. Paard 2 filmen ee vanavond. Zal ik filmpjes hier ook plaatsen?

Lauste schreef:Hmm, of verder zoeken naar eentje die er tussenin zit?
Er zijn ook genoeg leuke 6/7-jarigen te koop.
Daar zoek ik nu ook naar.