Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tendance schreef:Daar heb ik ook over zitten nadenken en ben er nog niet uit. Ik denk dat ik nu nee zeg, maar kan me er geen voorstelling van maken hoe ik zou doen voor een miljoen.
Diep in mij zegt een stem nee en dan voel ik me niet schuldig tegenover mijn paarden, die wel gaan voor een lager bedrag.
Wij hebben een border collie, die is geweldig met de paarden. Gaat ook altijd los mee en heeft haar eigen pony, de shetlander. Daar kan ze allemaal trucjes mee.
Tendance schreef:@ miss Caroo
Ik vind dat niet zo raar. Over het algemeen zijn er veel goede mensen, die goed voor jouw en dan hun paard zullen zorgen.
Dat onvoorwaardelijke liefde? Daar geloof ik helaas niet in. Sorry.
Sommige mensen denken dat paarden op dezelfde manier voelen en emoties hebben als wij mensen, daar geloof ik niet in.
Ik geloof, dat mijn paarden gek op me zijn en zich fijn voelen bij me, maar als ze bij een ander op stal staan, dan gaan ze zich aan die persoon hechten en vergeten ze me langzaamaan. Ze zullen je nog herkennen, maar de nieuwe eigenaar neemt gewoon je plekje in.
Mijn paard gaat voor 50.000 euro. Iemand die dat geld voor een paard neerlegt, kan hem vast een goed leven geven.
Tendance schreef:Als je dus perse een border collie wil, dan zou ik die nooit uit een asiel halen.
DaisNBenj schreef:Ik hoor vaak: Geld maakt niet gelukkig. Ik wil even zeggen: Geen geld, maakt ongelukkig.
In de situatie waarin ik nu zit, en ze gaven mij een miljoen?! Ja... (enkel ook voor goed huis).
Maar had ik een miljoen op mijn rekening staan? Neh, dan hou ik hem wel...
Semmerd schreef:Nou echt niet!
Mijn paard met verlatings angst verkopen,gatver over mijn hart niet!
En als ik al me geld in me zak wil stoppen,had ik niet aan een paard moeten beginnen..
Hij brengt mij meer liefde en plezier dan geld mij kan geven.
En by the way.. Een miljoen voor je paard krijgen en dan "maar" een ander paard kopen?
Waar hebben we het over? Wegwerp artikelen..?
Sorry maar mijn schuldgevoel zal groter zijn dan dat hele bedrag..
Zoek schreef:Semmerd schreef:Nou echt niet!
Mijn paard met verlatings angst verkopen,gatver over mijn hart niet!
En als ik al me geld in me zak wil stoppen,had ik niet aan een paard moeten beginnen..
Hij brengt mij meer liefde en plezier dan geld mij kan geven.
En by the way.. Een miljoen voor je paard krijgen en dan "maar" een ander paard kopen?
Waar hebben we het over? Wegwerp artikelen..?
Sorry maar mijn schuldgevoel zal groter zijn dan dat hele bedrag..
Wat heb je dat toch mooi verwoord.....