Wie gaat er op zoek naar een paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 22:40

Ik weet nog een super braaf en knap 10 jarig dressuurpaard. Is echt 1000% bomproof en vind het ook leuk om mee te gaan naar het bos/strand enz. Voor mensen met budget van 20K mag je me PB'en :D

tita

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 23:06

20k en wat heeft ie gelopen?

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 23:40

SteffiiY schreef:
Ik weet nog een super braaf en knap 10 jarig dressuurpaard. Is echt 1000% bomproof en vind het ook leuk om mee te gaan naar het bos/strand enz. Voor mensen met budget van 20K mag je me PB'en :D

En wat is z’n niveau?
Wat een geld!

In deze huidige markt zit ik gewoon te twijfelen om mijn eigen dressuur bok bijna aan te bieden die ik door veelste weinig tijd rijd,voor een smak geld en altijd super braaf is. :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 23:53

tita schreef:

Z2

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:38

Evamarie schreef:
Ik snap best dat je na komst over een prijs kan twijfelen. Als het paard minder kan dan de omschrijving doet vermoeden of als het paard voor wat hij kan juist heel gunstig geprijst is. Maar soms blijven heel leuke paarden staan. Maar in jouw geval zie ik echt geen gekke dingen happy.

Hierbij wil ik toch nog even reageren op de reactie (die ik nu pas lees van Tyrza ) Het was geen miscommunicatie. Ik werd in de ochtend afgebeld met erbij gezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen en kreeg simpelweg mijn geld niet terug. Eerst na een paar uur kreeg ik na veel appen en bellen en een boze uitval aan de lijn 500 terug, met moeite. Ze weigerde de rest te betalen en ik werd geblokkeerd. Pas toen de dochter van mevrouw via Facebook mijn bericht zag (waarbij ik iedereen waarschuwde voor haar moeder) heeft ze mij gebeld en geregeld dat ik de overige 500 terug kreeg. Uiteraard met de afspraak dat ik mijn berichten zou wissen. Dit heb ik direct gedaan. Er was 1 lieve bokker die heeft mij de gouden tip gegeven het op Facebook te plaatsen. En dat is iemand die hun kent en ook nog geld krijgt.

Dat was wel een hele oneerlijke verkoopster! wees nu maar blij dat je alsnog je geld terughebt en ook dat je het paard niet hebt want dikke kans dat zo'n persoon daar ook niet eerlijk over geweest is, dat er op een of andere manier een addertje onder het gras zat. Was het geen gestolen paard of zoiets? In de paardenhandel is het Wild-West en je komt de raarste toestanden tegen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 10:43

Ik zou het heel prettig vinden als er niet verder ingegaan wordt op het verhaal van evamarie.

Advertenties individueel bespreken mag hier niet en dat gebeurt naar mijn mening hier al zo'n 30 pagina's. Het was afgesloten en nu wordt er weer iets over vermeld. Ik moet bekennen dat ik het enigzins irritant begin te vinden.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:53

upendo schreef:
Ik zou het heel prettig vinden als er niet verder ingegaan wordt op het verhaal van evamarie.

Advertenties individueel bespreken mag hier niet en dat gebeurt naar mijn mening hier al zo'n 30 pagina's. Het was afgesloten en nu wordt er weer iets over vermeld. Ik moet bekennen dat ik het enigzins irritant begin te vinden.

Ik ook. Ik had expres niet gereageerd op het zoveelste negatieve bericht van evamarie in de hoop dat ze eindelijk zou stoppen ermee.

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:33

Volgens mij heeft een mod dit ook gezegd toch? We zouden het laten rusten, waarom MOET het dan weer opgehaald worden?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:55

Als de verkoper in dit topic via haar dochter reageert op het verhaal van Evamarie dan mag Evamarie daar best op reageren als blijkt dat het verhaal toch wat anders in elkaar steekt. In ieder geval vind ik het geen probleem.
Er is ook prima een les uit te leren. Maar dan is het ook nu wel klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:13

Babootje schreef:
Als de verkoper in dit topic via haar dochter reageert op het verhaal van Evamarie dan mag Evamarie daar best op reageren als blijkt dat het verhaal toch wat anders in elkaar steekt. In ieder geval vind ik het geen probleem.
Er is ook prima een les uit te leren. Maar dan is het ook nu wel klaar.

Dit dus.
Het moest wel vermeld worden vind ik!
Voor mij is het daarbij ook afgerond hoor. De rest van mijn berichten gaan er ook niet meer over zoals te zien is.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 12:14

Dat zou prettig zijn.

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:14

Waarom moet je er persé op reageren als je jouw kant van het verhaal al hebt verteld, we weten het, we bepalen zelf wel wie we geloven, jou of de dochter van de verkoper..

Nu ga ik er zelf ook weer een mee.. excuus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:19

Aatrox schreef:
Waarom moet je er persé op reageren als je jouw kant van het verhaal al hebt verteld, we weten het, we bepalen zelf wel wie we geloven, jou of de dochter van de verkoper..

Nu ga ik er zelf ook weer een mee.. excuus.

Misschien moet je mijn laatste bericht hierover nog een keer goed lezen. Daar staat in waarom ik er persé nog een keer op moest reageren.

En idd.. Dat moet je dus niet doen.

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:23

Ik lees verder helemaal niks meer van jou, ook niet je 'normale' reacties. Ook uit deze reactie blijkt weer dat je geen genoegen kan nemen met niet het laatste woord hebben of dat mensen je niet geloven. Zielig gedoe.

Ik zal der op de foeis zetten, excuus.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:40

Dames nu kan die wel weer.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:41

Nog mensen kijkafspraken deze week ?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:12

SteffiiY schreef:
tita schreef:

Z2

Nette prijs in dat geval. 10 is nog een prima leeftijd.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:22

Ik ga zaterdag kijken bij een 11 jarige PRE, is manege die ermee stopt en heeft haar 2mnd geleden gekocht maar nog niet in lessen gelopen. Ben heel benieuwd

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:23

Daarnaast twijfel ik om te gaan kijken bij een handelaar in Wijdewormer die heeft een portugese merrie van 8 staan

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:34

Kimberly_83 schreef:
Ik ga zaterdag kijken bij een 11 jarige PRE, is manege die ermee stopt en heeft haar 2mnd geleden gekocht maar nog niet in lessen gelopen. Ben heel benieuwd

Maar wel mee gereden dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:53

Kimberly_83 schreef:

Spannend!

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:30

Kimberly_83 schreef:
Daarnaast twijfel ik om te gaan kijken bij een handelaar in Wijdewormer die heeft een portugese merrie van 8 staan

Kijken kan altijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:48

Ja idd, zo te horen is dat het type paard wat je zoekt. Vergelijken is altijd goed. Leuk, succes!

Iemand geeft mij het advies voortaan met PayPall te betalen, dat is een meer veilige weg dan gewoon via de bank. Ik ga dat even uitzoeken.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:52

Paypall in de paarden? Als een koper daar mee aan komt zou ik als verkoper al afhaken ;-)
Vind het ook echt raar dat mensen dit als advies geven.....dat zal dan echt iemand zijn die niet heel erg thuis is in de paarden en de paardenhandel.

Dat is niet gebruikelijk en ik zou daar ook niet mee akkoord gaan als verkoper. Ten eerste heb je als particuliere verkoper vaak geen PayPal. En ten tweede, dadelijk gaan mensen na verkoop en aflevering lastig doen en mis je als verkoper ineens een gedeelte van het geld. Ik zou er voor bedanken....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:24

Happy wat ga je doen?