Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SteffiiY schreef:Ik weet nog een super braaf en knap 10 jarig dressuurpaard. Is echt 1000% bomproof en vind het ook leuk om mee te gaan naar het bos/strand enz. Voor mensen met budget van 20K mag je me PB'en
Evamarie schreef:Ik snap best dat je na komst over een prijs kan twijfelen. Als het paard minder kan dan de omschrijving doet vermoeden of als het paard voor wat hij kan juist heel gunstig geprijst is. Maar soms blijven heel leuke paarden staan. Maar in jouw geval zie ik echt geen gekke dingen happy.
Hierbij wil ik toch nog even reageren op de reactie (die ik nu pas lees van Tyrza ) Het was geen miscommunicatie. Ik werd in de ochtend afgebeld met erbij gezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen en kreeg simpelweg mijn geld niet terug. Eerst na een paar uur kreeg ik na veel appen en bellen en een boze uitval aan de lijn 500 terug, met moeite. Ze weigerde de rest te betalen en ik werd geblokkeerd. Pas toen de dochter van mevrouw via Facebook mijn bericht zag (waarbij ik iedereen waarschuwde voor haar moeder) heeft ze mij gebeld en geregeld dat ik de overige 500 terug kreeg. Uiteraard met de afspraak dat ik mijn berichten zou wissen. Dit heb ik direct gedaan. Er was 1 lieve bokker die heeft mij de gouden tip gegeven het op Facebook te plaatsen. En dat is iemand die hun kent en ook nog geld krijgt.
upendo schreef:Ik zou het heel prettig vinden als er niet verder ingegaan wordt op het verhaal van evamarie.
Advertenties individueel bespreken mag hier niet en dat gebeurt naar mijn mening hier al zo'n 30 pagina's. Het was afgesloten en nu wordt er weer iets over vermeld. Ik moet bekennen dat ik het enigzins irritant begin te vinden.
Babootje schreef:Als de verkoper in dit topic via haar dochter reageert op het verhaal van Evamarie dan mag Evamarie daar best op reageren als blijkt dat het verhaal toch wat anders in elkaar steekt. In ieder geval vind ik het geen probleem.
Er is ook prima een les uit te leren. Maar dan is het ook nu wel klaar.
Aatrox schreef:Waarom moet je er persé op reageren als je jouw kant van het verhaal al hebt verteld, we weten het, we bepalen zelf wel wie we geloven, jou of de dochter van de verkoper..
Nu ga ik er zelf ook weer een mee.. excuus.