Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura1982 schreef:ik ga naar thea dijkstra daarna naar Okkema dan naar de Noeste Hoeven en daarna wellicht nog naar Wijbenga. Eerste drie stallen hebben mijn voorkeur kan het niet uitleggen en die liggen ook dicht bij elkaar dus dat scheelt uren in de auto zitten
Lante schreef:Laura1982 schreef:ik ga naar thea dijkstra daarna naar Okkema dan naar de Noeste Hoeven en daarna wellicht nog naar Wijbenga. Eerste drie stallen hebben mijn voorkeur kan het niet uitleggen en die liggen ook dicht bij elkaar dus dat scheelt uren in de auto zitten
Ik zou ook nog even bij een paar particulieren langs gaan; ik heb niet zoveel met die handelstallen met Friezen ...
Faline schreef:Wel een apart Friesje, chique hoofd ook![]()
http://www.friesianhorsestables.com/flipje.html
Iemand enig idee waarom er overal nog zoveel als hengst zijnde worden aangeboden? (kom in verhouding maar heel weinig friese ruinen tegen) Kan me niet voorstellen dat ze allemaal dekhengst-waardig zijn.
Lante schreef:Laura1982 schreef:ik ga naar thea dijkstra daarna naar Okkema dan naar de Noeste Hoeven en daarna wellicht nog naar Wijbenga. Eerste drie stallen hebben mijn voorkeur kan het niet uitleggen en die liggen ook dicht bij elkaar dus dat scheelt uren in de auto zitten
Ik zou ook nog even bij een paar particulieren langs gaan; ik heb niet zoveel met die handelstallen met Friezen ...