Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Happy maar heeft niks gepresteerd en is natuurlijk wel op zijn retour kwa leeftijd.
Dat speelt mee.
Jij kan um altijd laten keuren wat was je gevoel dressuurmatig
oji schreef:Idd, nu in de auto en vanavond een keuze maken.
happy2014 schreef:ze is nog jong, doet het volgens mij nog niet lang, maar geen oliebol over te vinden, en eerlijke meid. Kan ook een voordeel zijn. Ze rijdt veel paarden dus voelt goed aan wat braaf is en niet...zo kan je het natuurlijk ook zien...
absque_dubio schreef:happy2014 schreef:ze is nog jong, doet het volgens mij nog niet lang, maar geen oliebol over te vinden, en eerlijke meid. Kan ook een voordeel zijn. Ze rijdt veel paarden dus voelt goed aan wat braaf is en niet...zo kan je het natuurlijk ook zien...
Fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad vandaag! Inderdaad een jonge eerlijke meid die leuk opweg is. Dat de geschiedenis dan niet bekend is van een paard, dat is inderdaad lastig met paarden van een handelaar..
Simbaa schreef:Maar dat is toch iets waar je al veel eerder over na had kunnen denken?
Een ding is zeker, voor twijfelaars is geen ruimte in deze markt
Lukasje schreef:Goh, als zo’n paard verkocht is en dan blijkt dat de verkoop toch niet is doorgegaan, vraag ik me toch af waarom. Er kan natuurlijk vanalles vanuit de kant van de koper zijn maar ik zou denken dat het paard mss niet door de keuring is gekomen.
Lukasje schreef:Goh, als zo’n paard verkocht is en dan blijkt dat de verkoop toch niet is doorgegaan, vraag ik me toch af waarom. Er kan natuurlijk vanalles vanuit de kant van de koper zijn maar ik zou denken dat het paard mss niet door de keuring is gekomen.
Earth schreef:Ik zou wel voor het andere paard gaan, om in ieder geval te kijken. Ik denk dat je anders eeuwig een 'wat als' gevoel gaat houden. Ik hoor je niet super enthousiast over het paard van vandaag, enkel dat het wel zou kunnen passen. Maar over dat andere paard was je veel meer enthousiast. En daar draait het om toch? Voor die voor vandaag komt er vast wel weer een andere langs. Deze misschien niet
happy2014 schreef:Lukasje schreef:Goh, als zo’n paard verkocht is en dan blijkt dat de verkoop toch niet is doorgegaan, vraag ik me toch af waarom. Er kan natuurlijk vanalles vanuit de kant van de koper zijn maar ik zou denken dat het paard mss niet door de keuring is gekomen.
Ik vraag mij dat uiteraard ook af. Verkoper heeft het er netjes bij verteld ( maar vind het niet zo netjes om dat open en bloot te zetten) en klinkt op zich heel aannemelijk, maar goed..ik heb Altijd een gezonde dosis argwaan maar soms moet je iets ook maar gewoon aannemen
happy2014 schreef:Lukasje schreef:Goh, als zo’n paard verkocht is en dan blijkt dat de verkoop toch niet is doorgegaan, vraag ik me toch af waarom. Er kan natuurlijk vanalles vanuit de kant van de koper zijn maar ik zou denken dat het paard mss niet door de keuring is gekomen.
Ik vraag mij dat uiteraard ook af. Verkoper heeft het er netjes bij verteld ( maar vind het niet zo netjes om dat open en bloot te zetten) en klinkt op zich heel aannemelijk, maar goed..ik heb Altijd een gezonde dosis argwaan maar soms moet je iets ook maar gewoon aannemen