happy2014 schreef:zo, ik ben terug van paard kijken! Was een super leuk paard. Heb er buiten een stukje op gereden en daar was hij heel braaf in. Hij sprong alleen even opzij bij een weitje waar wat paarden aan gerend kwamen. Ik merk dat ik daar dan gelijk op reageer en daar baalde ik dan weer van (voornamelijk van mijzelf). Op zich zou ik hier best voor willen gaan. Ik denk dat als ik weer ga lessen (dat heb ik al jaren niet meer gedaan, met mijn vorige paard reed ik de laatste jaren alleen nog buiten) het met mijn vertrouwen wel weer goed komt en dit paard moet ik natuurlijk ook beter leren kennen...
Mijn twijfel zit in:
_ het is een handelaar. Wel een leuke meid, kwam eerlijk over. Maar zij heeft paard ook nog niet zo lang, dus weet ook niks van zijn verleden.
- de prijs. Het paard is echt niet duur. Dan vraag je je toch af, is er wat mee? heel stom natuurlijk, maar in deze markt met deze prijzen. Maar goed, je kan natuurlijk ook gewoon een beetje mazzel hebben. Ik heb de filmpjes even terug gekeken en hij is wel echt leuk!! (kan ze hier natuurlijk niet laten zien, want het is mijn paard niet)
Spannend! Wat heb je nodig om een keuze te maken?
En voor de 'wat als er iets mis mee is' kun je altijd keuren:)