Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hummer14 schreef:Misschien deze deken.
https://www.dochorse.nl/rambo-zomerdeke ... escription
De deken is gemaakt van natuurlijke Hemp en organisch katoen wat zorgt voor een unieke mix van biologisch afbreekbare materialen wat zeer geschikt is voor paarden met een gevoelige huid.
CoRiNa1983 schreef:Mijn paard heeft zón bult gehad als dat jij omschrijft na een tekenbeet, de bult was met een paar daagjes weg maar de plek bleef wat hard voor een tijdje maar ook dat trok weer helemaal weg wel kreeg ze korstjes op de plek van de beet.
Heb de bult destijds gekoeld met water 2 x per dag en op de korstjes heb ik toen wat blauwspray gespoten.
-Namiro- schreef:Fijn dat je een vliegendeken gevonde hebt Mo! Hopelijk past hij goed. Viva’s is indd fijn merk. Hier ook gehad.
Wat fijn dat er eindelijk gemaaid is! Ik duim voor jullie dat het droog blijft. Ben benieuwd naar de opbrengst.
tamary schreef:Ze moeten enkel niet eetbaar ruiken, 1 deel water en 1 deel azijn mengen in zo'n lege sprayfles en je komt al een heel eind. Azijn "koelt" ook jeuk, alleen niet gebruiken als/waar de huid stuk is, dat "bijt¨.
Veel sprays werken niet zo lang, gewenning krijg je ook bij vliegen helaas. Voordeel van azijn is ook dat het geur neutraliseerd, al kan het wel wat blekend werken op de vacht met de zon er op.
CoRiNa1983 schreef:Haha die Callas die lekker in de weg loop bij Prisca tijdens het rijden, heerlijk.
Fijn dat er eindelijk gemaaid is.
Jullie zijn weer lekker bezig geweest.