Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Damelza schreef:Een 4 op het straalbeen linksvoor i.p.v. een 2 wat gegeven was. En ik vertrouw hem daar dan wel in.
MarjanB schreef:Oef hoe vervelend ook zou die idd laten staan dan. Wat zei verkoper?
Damelza schreef:MarjanB schreef:Oef hoe vervelend ook zou die idd laten staan dan. Wat zei verkoper?
Verder nog niet echt gesproken, ik ben niet zo'n beller dus heb zo netjes mogelijk een appje gestuurd met dat ik er helaas nu wel vanaf zie.
Waren echt lieve mensen, ze wilde me zondag ook helemaal naar het bos rijden zodat ik haar daarin even kon 'proberen'. Dus vond het zeggen nog het lastigst
Derma schreef:Heeft iemand ervaring met Lisa de Graaf paardensport en recreatie uit Oud gastel?
Ik wil een paard van haar kopen en ik hoop dat ze betrouwbaar is. Inmiddels is mijn zoektocht al een tijdje bezig en kom ik nogal wat rare praktijken tegen
Hoe zit het als je via bemiddeling koopt? Weet iemand dat?
Elisa2 schreef:Change3x schreef:Misschien is dan toch een second (of third) opinion idee op specifiek die foto?
Dit zou ik ook doen, misschien is het wel een 2/3 en nog prima acceptabel. Het ligt soms ook aan de DA die keurt of de hoek waarin een foto genomen wordt.
Damelza schreef:Overigens nu wel reactie gehad: Ik heb ook nog foto’s van toen ze 2,5 was, toen kreeg ze ook een 2 op het straalbeen. En er is geen verslechtering te zien. En overigens ook nog nooit kreupel geweest.
Damelza schreef:Ja lastig, opzich vertrouw ik deze dierenarts er wel in (Willem - Hollands Kroon). Maar als er iemand in dit topic zit die er verstand van heeft dan hoor ik het graag
Jet schreef:Damelza, is de dierenarts van degene die verkoopt ook eentje die goed te vertrouwen is? Als Willem van Hollands Kroon zegt: niet doen, zou ik het echt niet doen. Als het paard bij jou niet goed blijkt op dat been zit je met een groot probleem. Ik zou als ik jou was verder kijken en niet nog een andere dierenarts naar de foto's laten kijken.
Damelza schreef:Jet schreef:Damelza, is de dierenarts van degene die verkoopt ook eentje die goed te vertrouwen is? Als Willem van Hollands Kroon zegt: niet doen, zou ik het echt niet doen. Als het paard bij jou niet goed blijkt op dat been zit je met een groot probleem. Ik zou als ik jou was verder kijken en niet nog een andere dierenarts naar de foto's laten kijken.
Ik vind een herbeoordeling van de foto's ook een beetje zonde geld, dan zou wellicht een herkeuring nog een optie zijn.
Ze is eerder gekeurd bij de Hofstede.