Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Speciaal ook gezocht op een 'wat' groter paard 
StalNollie schreef:Maar dat vind ik van volwassenen ook en als ik het topic doorlees. Meer dan 75 % hier is onzeker!!! En dat is deels ook vanwege de lessen/instructie
Maar het liefst wel allemaal met papier en bloed maar daar kunnen gemiddelde niet mee overweg maar zonder papier word niet aangekeken (of minder!)
Nou moet ik bekennen dat ik dat ook wel was, al is dat nu een stuk minder. Belangrijkste is dat je blijft zitten en daarna zorgen dat je paard geen tijd meer heeft om te lopen klooien. Dus gewoon naar voren rijden
StalNollie schreef:Maar dat vind ik van volwassenen ook en als ik het topic doorlees. Meer dan 75 % hier is onzeker!!! En dat is deels ook vanwege de lessen/instructie
Maar het liefst wel allemaal met papier en bloed maar daar kunnen gemiddelde niet mee overweg maar zonder papier word niet aangekeken (of minder!)
Doe mij maar gewoon een gewone, niks hoog in het bloed
oji schreef:Ik ben dit jaar niet op zoek naar een paard....maar naar een hengst voor mijn merrie. Ha ha net zo'n puzzel
Vond haar nu nog te puppy, zowel in het koppie als in het lijf.