Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manja39 schreef:Ik kan me die aardbevi g in zuid Nederland nog goed voor de geest halen. Dat geluid was zo akelig..
Tinka schreef:Wij hebben helemaal niets gemerkt van de aardbeving.
Tinka schreef:Ja volgens mij zitten wij verder weg, meer naar het oosten.
Die aardbeving in Nederland kan ik mij ook nog goed herinneren, de kasten gingen heftig op en neer. Dacht dat in de jaren tachtig was.
manja39 schreef:Hoe krijg jij de bouwpakketjes aangeleverd vraag ik me al een tijdje af? Neem aan dat je niet alle details in elkaar hoeft te knutselen, zoals bijv. de schaar.
manja39 schreef:Helaas al 23 jaar geen paarden meer.. 4 kinderen maakte het onmogelijk om nog paarden te houden,financieel en qua tijd. Nu komt het er niet meer van denk ik. Soms mis ik het wel. Én idd het gepruts en gepriegel dat lijkt me erg leuk.
manja39 schreef:Ik heb in die 23 jaar nog af en toe paarden gereden en gemend( ook superleuk) . Maar met andermans paarden is het toch anders. Manege is geen optie meer voor mij. Ik zie het wel. Wellicht komt er ooit nog iets moois voorbij. Ik ambieer ook geen wedstrijden meer ofzo. Lekker op de paardenrug erop uit. Dat is wel heerlijk.
tamary schreef:manja39 schreef:Ik heb in die 23 jaar nog af en toe paarden gereden en gemend( ook superleuk) . Maar met andermans paarden is het toch anders. Manege is geen optie meer voor mij. Ik zie het wel. Wellicht komt er ooit nog iets moois voorbij. Ik ambieer ook geen wedstrijden meer ofzo. Lekker op de paardenrug erop uit. Dat is wel heerlijk.
Dat inderdaad, band die je met een eigen paard bouwt, heb je niet met een verzorg/manege paard. En hier ook, hoewel ik het rijden nu meer mis (en zoveel reed ik dan niet, maar het kon altijd), is het ook het hele gerommel er omheen en die kleine interacties tijdens uitmesten, etc. die je mist.
manja39 schreef:Wat een zorgen om Yoda. Ze mag zich van geluk prijzen dat ze jullie voordeur heeft uitgekozen.