Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ilsevg schreef:dat is mijn ervaring ook Ikke, ze is kijkerig maar blijft prima te rijden. Zulke paarden zijn goud waard vind ik!
Marus schreef:@Ikke: geef mij ook zo;n paard.
Ik zal morgen bellen voor een afspraak, want tsja om nou op nieuwjaarsdag te storen vind ik ook weer niet echt fatsoenlijk
jipje_niekje schreef:*kijkt om het hoekje hier*
Heel voorzichtig ben ik ook aan het kijken voor een nieuw paard. Ik heb er op dit moment nog 1 te koop staan en wanneer ik voor hem een goed huisje heb gevonden wil ik toch graag weer een jonge merrie er bijIk zit al een tijdje gewoon een beetje rond te kijken op internet, maar kom niet heel veel tegen waarvan ik denk; wow daar wil ik graag bij gaan kijken
Nu wel zojuist een info vraag naar iemand gestuurd om te kijken of het misschien in mijn plaatje zou passen. Toch altijd weer enorm spannend.
En als er vandaag iemand zou bellen om te komen kijken bij mijn andere paard, zou ik daar geen probleem mee hebbenKom maar door, ben toch vrij vandaag
jipje_niekje schreef:Hoi Urobi. Wat leuk om je hier tegen te komenBen je ook op zoek naar een ander paardje of hebben jullie nog iets te koop van de veestapel?