Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky__

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:21

Jezus, wat eng!
heel erg veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:00

Heb het hele topic doorgelezen (je zal maar niks te doen hebben Knipoog). Vreselijk wat er gebeurt is zeg...

Wat ik nog wel wilde zeggen over het vragen naar iemand die een reading wil doen. Is het niet handiger om iemand buiten dit topic te vragen?
Het kan zijn dat diegene namelijk (onbewust) gedingest is (hoe noem je dat ook weer? Niet bevooroordeeld, maar....)

Edit: even een uitleg waarom: Degene die bij mij een keer een reading heeft gedaan, vertelde me dat! Ze wil van tevoren zo min mogelijk weten om niet beinvloed te worden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-12-06 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:01

Ik heb een berichtje geplaatst in het topic van het readen van dieren.Hierbij heb ik een link naar deze pagina gedaan en gevraagd of iemand bereid is een paard te readen.Sterkte en ik hoop dat een ander je kan helpen.

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:02

Anique_Vaandrig schreef:
Heb het hele topic doorgelezen (je zal maar niks te doen hebben Knipoog). Vreselijk wat er gebeurt is zeg...

Wat ik nog wel wilde zeggen over het vragen naar iemand die een reading wil doen. Is het niet handiger om iemand buiten dit topic te vragen?
Het kan zijn dat diegene namelijk (onbewust) gedingest is (hoe noem je dat ook weer? Niet bevooroordeeld, maar....)

beinvloed Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:03

Hihihi, heb meteen geedit Haha! erg he Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:12

wat verschrikkelijk zeg! Ik hoop dat ze er snel achter komen wie het gedaan heeft! Natuurlijk weer een vette rel in dit topic over paranomale dingen! IK verwachtte het al dat het zou komen bij de 2e blz!

Het is gewoon heel erg vervelend en ik hoop dat het heel snel is opgelost voor jullie allemaal!

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:14

Ik heb mijn paard ook laten readen door een vrouw, het kost 10 euro is niet duur, vind ik dan, bij mijn paard klopte alles. Ze wist alleen zijn leeftijd en verder niks. Heb echt met volle verbazing gelezen wat ze van hem hoorde, moest er van huilen, ongelooflijk, en later heeft ze hem ook nog een keer op stal gedaan, en dat was ook weer ongelooflijk. Ik wil haar wel schrijven of ze jullie wil helpen (kosteloos) en anders wil ik wel een donatie doen hoor, vind het heel belangrijk dat hier wat aan gedaan word. Laat Je mooie OFFSPRING Kwijl maar zijn woord doen en kun je de dader(s) te pakken krijgen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:27

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-05-22 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 23:29

Bloos hahah ja die is ook nuger in zn koppie.. net als ik altijd geweest ben

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:30

.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 23:31

nee me paard offspring Knipoog

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:35

.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:51

Mocht je een reading willen doen, dan zou ik het inderdaad niet door iemand van Bokt laten doen, dan is het toch beinvloedbaar. Er zijn er ook genoeg van buitenaf die het doen en niet op Bokt komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:07

ik ken iemand van bokt die heel goed kan readen.
Geef me anders even een PB als je interesse heb dan kan ik vragen of ze het wil doen de kans is wel aanwezig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:09

En dat moet je dus juist niet hebben, mensen van Bokt kunnen al makkelijk beinvloedt zijn Knipoog

Vaneela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:19

Zo heb de foto's net bekeken! Ze zijn echt heel erg luguber! Wie haalt het nou in zijn hoofd om alles zo in te smeren en dan ook nog op een rare manier ! Verward Je zou bijna nog zeggen dat het een kunstwerk is :S Ik hoop dat je iemand vind die de paarden wil readen! Ik ken ook nog iemand die het wel kosteloos wilt doen zeker als het hier om gaat ! Je kan me pb-en! Dan geef ik je het mail adres wel! En ook maar even afwachten voor maandag !!! Suc6!!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:19

jeetje echt eng dit Boos! ik ga heel hard duimen dat er snel iets gevonden wordt !!!!

Miss een rare vraag maar wat is readen nou precies ? Bloos

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 08:02

irmalouise schreef:
Ik heb mijn paard ook laten readen door een vrouw, het kost 10 euro is niet duur, vind ik dan, bij mijn paard klopte alles. Ze wist alleen zijn leeftijd en verder niks. Heb echt met volle verbazing gelezen wat ze van hem hoorde, moest er van huilen, ongelooflijk, en later heeft ze hem ook nog een keer op stal gedaan, en dat was ook weer ongelooflijk. Ik wil haar wel schrijven of ze jullie wil helpen (kosteloos) en anders wil ik wel een donatie doen hoor, vind het heel belangrijk dat hier wat aan gedaan word. Laat Je mooie OFFSPRING Kwijl maar zijn woord doen en kun je de dader(s) te pakken krijgen.

Probeer het zou ik zeggen !

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 08:48

Zo anderhalf uur later en heb het hele topic doorgelezen.
Wat erg zeg wat jullie hebben meegemaakt. Heel veel sterkte en hoop dat het snel word opgelost.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 10:48

Wow, wat erg zeg. Ik sta helemaal te trillen op mn benen.. Welk ziek persoon zou nou zoiets doen? Ik hoop dat jullie het maandag kunnen oplossen.
Heel veel sterkte!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 10:50

irmalouise schreef:

ik ben er absoluut tegen dat soort dingen....maar wel heeeel lief van je dat je het aanbied aan haar Lovers
echt waar!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 10:59

Ja, volgens mij een ordinaire grap wat er gebeurd is!! Als ook blijkt dat ze weg moeten bij die stal, zal heus wel een aantal mensen in het dorp van afweten, weet niet of er ooit woorden zijn gevallen. Zat mensen die houden van stoken en er een ordinaire grap van hebben gemaakt. TS is zeer begrijpelijk over de emmer, maar wat een lol zullen ze er nu daardoor ook nog van hebben.

Paranormaal hiermee bezig gaan zijn is nog meer lol. Wie weet lezen ze wel mee op bokt. Rare mensen bestaan er hoor, maar overal zijn logische verklaringen voor en altijd komt zo een situatie weer uit de koker van een onvolwassen geest die niet openlijk zijn nare karakter durft te laten zien......

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:04

OMG wat erg!!!

Heel veel sterkte zeg Ach gut
maar wat is readen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:28

fUrytjj_04 schreef:
OMG wat erg!!!

Heel veel sterkte zeg Ach gut
maar wat is readen?

Een reading is dat je communiceert met iemand die overleden is.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:31

ja maar in dit geval toch met die paarden?