_Fleur schreef:ROMANxBEAUTY schreef:Zie dat er een foutje in mijn bericht staat, er staat prove is prive zadels.
Afgelopen nacht zijn er in dordrecht ook weer 17 zadels gestolen!!!!
welke stal?
Beerwijkhoeve
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CK88 schreef:Want zoveel lef zouden ze toch niet hebben om nog een keer te komen....
Falona schreef:CK88 schreef:Want zoveel lef zouden ze toch niet hebben om nog een keer te komen....
Juist wel! Een paar weken nadat de zadels gestolen zijn weten ze zo goed als zeker dat een deel van de zadels vervangen is door NIEUW zadels. Die leveren veel meer op. Het is juist eerder regel dan uitzondering dat ze na een paar weken nog een keer terug komen.
estherha schreef:afgelopen zondag 23 januari 2011 is op concours te Papendrecht (amberdreef 40) uit de zadelkamer van mijn trailer, nog voordat ik gestart was, mijn hoofdstel, zweep en LUC CHILDERIC DRESSUURZADEL gestolen!!
Dit betekend dat mijn paard per direct stil staat omdat mijn gehele harnachement gestolen is en ik dus niet kan rijden en alle wedstrijden af heb moeten zeggen.
Wie o wie heeft mijn zadel gespot
dit zadel is zeer exclusief en moet opvallen!!!
LUC CHILDERIC BUFFELLEER 17,5 inch (zwart)
nr: DSG 17151010
Voor diegene die hem gestolen heeft... laat anoniem weten waar mijn spullen zijn!!!
Ik kan geen kant op en ben niet in de financiele positie dat ik alles zomaar opnieuw aan kan schaffen.
Laat alstublieft iets weten of anderen let alstublieft op waar dit zadel te vinden is.
Mochten mensen meer weten PB mij ( estherha) of eigenaar zadel ( HvKerkwijk)
CK88 schreef:estherha schreef:afgelopen zondag 23 januari 2011 is op concours te Papendrecht (amberdreef 40) uit de zadelkamer van mijn trailer, nog voordat ik gestart was, mijn hoofdstel, zweep en LUC CHILDERIC DRESSUURZADEL gestolen!!
Dit betekend dat mijn paard per direct stil staat omdat mijn gehele harnachement gestolen is en ik dus niet kan rijden en alle wedstrijden af heb moeten zeggen.
Wie o wie heeft mijn zadel gespot
dit zadel is zeer exclusief en moet opvallen!!!
LUC CHILDERIC BUFFELLEER 17,5 inch (zwart)
nr: DSG 17151010
Voor diegene die hem gestolen heeft... laat anoniem weten waar mijn spullen zijn!!!
Ik kan geen kant op en ben niet in de financiele positie dat ik alles zomaar opnieuw aan kan schaffen.
Laat alstublieft iets weten of anderen let alstublieft op waar dit zadel te vinden is.
Mochten mensen meer weten PB mij ( estherha) of eigenaar zadel ( HvKerkwijk)
Vreselijk!
Maar hier ben je gewoon voor verzekerd met jou inboeldenverzekering