Als ik even snel de wei-indeling tel dan 41 paarden. Maar ik weet niet of hier ook de paarden in de uitloopstallen bij zitten of dat die niet op de wei gaan.
Maar we hebben 1 ton en 1 binnenbak. Wel een buitenbak waar in gelongeerd mag worden en nog een losgooibak. Binnenbak is soms ook nog wel even plannen omdat ik daar nu het liefst nog alleen bezig ben omdat ze nog wel eens uit dr plaat wil gaan. Dan is aan de longeerlijn niet heel handig als er ook anderen zijn.
Dat was alleen niet wat er in de stalregels die ik ontvangen heb stond
Of er in de buitenbak nog wel gelongeerd mag worden is geloof ik ook nog discutabel en komen ze nog op terug. Maar merk dat ik dit wel ingewikkeld vind, ook omdat ze soms dus best nog wel wat heftig in dr reactie kan zijn. Maar voor nu maar even zorg voor later, zal het er donderdag eens met mn instructrice over hebben hoe we dat dan handig kunnen aanpakken met ook het oog op weer terug ohz tzt. Want wil dan natuurlijk wel gewoon binnen zonder gedoe aan de gang kunnen.
Want tegelijkertijd weet ik dat "even snel" hier eigenlijk ook recipe for disaster is.