lies schreef:Wordt zij gecanceld? Er zullen mensen zijn die haar niet meer leuk vinden, dat is hun goed recht. De redenen waarom ze dit deed zijn imo totaal irrelevant omdat het geen enkel doel diende, behalve het paard vernederen en pijn doen. Een ruiter met haar capaciteiten zal toch wel weten dat dit niet werkt en alleen maar frustratie oplevert aan alle kanten?
Ik vind het niet meer dan terecht dat ze geschorst wordt. Er mag toch wel een straf staan op deze manier van handelen?
En de ophef mag er ook zijn, zo houd je de mensen die vinden dat dit oke is een spiegel voor en hopelijk reflecteren die mensen op hun eigen trainingsmethoden en verandert er eindelijk iets.
Ik denk dat Charlotte niet gecanceld gaat worden. Ik denk niet eens dat andere wereld ruiters zich hier over gaan uitspreken. Allemaal doodsbenauwd dat de sport kapot wordt gemaakt en hun eigen hachje. Grenzen betreft trainen / omgang met paarden worden verlegd en er wordt steeds meer normaal gevonden om een paard maar te laten presteren. Laten we hopen dat hier een verandering uit voort komt en men elkaar wel durft aan te spreken en het de melden.