Als het goed is komt die van mij begin maart "naar huis". Wil eigenlijk kort daarna o.a. de tandarts een keertje laten komen. Geen idee eigenlijk hoe het er verder qua gebit voor staat
en daarna wrs afhankelijk van wat ze zien/moeten doen en aangeven dat verstandig is, en anders ong. 1x per jaar denk ik?Qua beleren ben ik wel van plan dit met een boomzadel te doen. Eerst idd maar rustig opbouwen naar dekje/deken, longeersingel, evt. BBP (voor het gevoel, ga er niet met BBP voor het eerst opzitten
). Vriendin van mij (op dezelfde stal) heeft meerdere zadels en ze had het er al wel een keer over gehad dat ik wrs in het begin wel even mocht kijken of zij iets passends had zodat ik, als ze eenmaal een paar keer OHZ is geweest wat makkelijker voor een eigen zadel kan kijken. Tegelijkertijd begreep ik laatst ook dat er "binnenkort" nog een zadelmaker/-passer naar stal zou komen dus moet ook even kijken wanneer dat is en hoe dat valt met hoe ver ik ben qua beleren en hoe dan verder. En als ik met beleren denk, ik wil hier niet als eerste op mag iemand anders het begin even doen en kijk ik als ze terugkomt wel naar een zadel via een passer oid. O.a. de Country Mill is hier ook niet heel ver vandaan 
Welkom nog iedereen die de afgelopen weken weer is aangehaakt!
En fijn dat je er nog bent Zertab!
Rocamor, ik vind jouw beest zo ruig maar zou niet willen ruilen haha. Denk dat ik met mijn "vossemerrie" ook nog wel genoeg te stellen ga krijgen

Sherivey wat fijn dat het steeds beter gaat!
Verder leuk om te zien hoe iedereen zo bezig is met hun jonkies!
Hier gaat de mijne binnenkort op de foto. Vind t stiekem best even spannend
En wil dr dan eigenlijk gelijk ook even (laten) meten, eens zien hoe groot ze nu is