Op kamp bij Manege Bergemo!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shira2
Berichten: 171
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Hoogblokland

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:02

Heel goed meid, dat je het zo leuk hebt gehad!! We willen uiteraard ALLES weten, of je niet gek werd van de hitte en wat jullie daar aan hebben gedaan, hoe de bonte avond was, dropping etc etc. Alles spannendende verhalen!

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:27

hey , Yonne, wat leuk zeg dat je het zo naar je zin hebt gehad. Baretta ken ik wel Ja leuke haflinger.
nou eigenlijk willen we een compleet verslag Tong uitsteken *LOL*

Yonne

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Brabant

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 21:25

oke ik begin bij het begin.. uhm we kwamen aan.. even wat drinken met ouders en aanmelden enzo en toen gingen we naar boven even leiding voorstellen en jezelf voorstelllen en dan werd je bij een pony ingedeeld waar je dan daarna les op had.. en les is in 3 groepen (beginners, halfgevorderden, gevorderden) die les word dan gekeken of de pony's en groepen goed ingedeeld zijn en of je je pony leuk vind.. dan eten, douchen en omkleden dan ga je een ijsje halen waarvoor je 1 uur heen een 1 uur terug moet lopen (dikke onzin maar oke) dna volgende dag vroeg op ga je buitenrijden of je hebt carousselles wat allebei heel leuk is.. dan s'middags zwemmen met de pony's!! Je gaat daar met de huifkar heen en een paar mensen moeten rijden met pony's.. dan daar zwemmen wat echt leuk is!!! dan terug met de huifkar en dan were rijden buitenrit of caroussel (ligt eraan wat je s'ochtends hebt gedaan) dan dropping.. end at is echt niet leuk.. was superzwaar 2 uur door het bos..en saai.. maar oke volgende dag weer vroeg op (half 7) en dan buitenrijden of springles s'middags met de huifkar naar gennep (rondlopen en kopen wat je wil) en dan daarna zelf pizza's bakken... s'avonds dan weer buitenrijden of springles..dan douchen enzoo..en dan komt de woensdag maar dat vertel ik morgen wel.. doeii Kusje

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 21:51

haha klinkt erg gezeliig Ja wie had je als begeleiding? en in welke groep zat?

Yonne

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Brabant

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 11:40

ik zat in groep 2.. eigenlijk kon ik wel naar groep 3 maar dan werd die groep te vol dus hebben we dat maar even zo gelaten.. waren toch allebei leuke groepen. Als begeleiding had ik Ornella, Joyce en Femke.. af en toe ook Rianne en Hans..

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 12:02

gezellig, krijg al helemaal zin er in Haha!

Yonne

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Brabant

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 12:08

goedzoo!! Lachen ik ga zo verder met de woensdag Knipoog

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:00

Maar het ligt maar net aan de leiding, wat je in de week gaat doen.. het is natuurlijk niet iedere week hetzelfde Lachen Maarja ik heb er ook erg zin in Lachen

Yonne

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Brabant

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:02

Woensdag ga je even denken.. 2,5 uur buitenrijden.. maar als het te warm is en er dus teveel dazen en vliegen zitten ga je of heel erg vroeg 2 uurtjes naar buiten (voor het ontbijt) of krijg je dressuurles of vrij rijden (mag je zelf kiezen).. s'middags zwemmen in centerparcs.. dat is wel echt leuk Lachen daar douchen enzo.. op de manege eten en dan s'avonds nog even in de wei mennen met shires en ook erop rijden zonder zadel.. ook met shetjes en fjorden rijden zonder zadel uhm.. en dan omkleden en dan nog film kijken.. hoeft niet perse.. ik heb met een aantal mensen zitten kletsen op de trampolines bij de huifkarren.. want oja dat heb ik nog niet verteld.. je slaapt of op de zolder boven de manege of je slaapt in huifkarren waar matrassen in liggen en daar staan trampolines bij.. ik sliep in zo'n huifkar.. was wel grappig.. maar op zolder is denk ik wel fijner Ja (daar eet je ook) uhm dan verder donderdag gingen we zonder zadel buitenrijden 1,5uur dat was wel leuk maar wel erg vermoeiend.. als je terug bent ga je even niksen en dan s'middags voltige en voetbal met pony's en zwemmen in de waterbak.. eten.. dan weer rijden gewoon dacht ik.. en s'avonds schoonheidswedstrijd dus dan moet je je pony versieren.. vrijdag een dagtocht en s'avonds bonte avond.. zaterdag nog vrij rijden/buitenrit/les mag je zelf kiezen ik ging lekker vrij rijden in de wei heel leuk Ja .. en nu ga ik eten Tong uitsteken doeii Kusje

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 15:48

Klinkt allemaal erg leuk Ja
Gaaf dat je in center parcs ging zwemmen, Vorig jaar had ik dat ook gevraagt maar toen gingen we naar een ander zwembad Lachen

deedee19

Berichten: 7938
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:18

Oh slapen ze tegenwoordig boven de manege? Eerst in het huisje ernaast.

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:29

ik had paar maanden geleden , een brief gekregen waar is stond dat alles werd veranderd Ja

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:15

Het kamphuis is geloof ik afgebroken! Ik sliep vorig jaar de eerste week dat ik ging in een tent, de 2e week in een huifkar. Dit jaar nemen we weer een huifkar in beslag hoor Tong uitsteken Slaapt echt heerlijk!! Haha! We hebben ook vaak op de trampoline geslapen trouwens Knipoog

Shira2
Berichten: 171
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Hoogblokland

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:05

@ wendy: dat hele kamphuis is weg, alleen maar grasveld nog achter de schutting. Ik heb op hemelvaartdag een bosrit gemaakt en toen keek ik tussen de schutting door en zag een grote kale groene vlakte.

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:21

slaapt dat lekker op een trampoline, mariet Clown?

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:16

jaaa dat slaapt echt heerlijk Haha! we hebben er echt met z'n 8en op geslapen Haha!

Yonne

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Brabant

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:14

foei foei mariet Tong uitsteken wij wilden dat ook maar het mocht niet en we mochten zoiezo maar met 3 op de trampoline anders flipte ze Tong uitsteken (we zaten er altijd met 5 of meer op Schijnheilig )

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:38

Haha klopt, springen mocht niet met mee dan 3, maar 1 van de leiding kwam er ook gewoon bij liggen zoieso iedere avond, was altijd kei gezellig Haha!

nella
Berichten: 262
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: Brabant

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 21:38

Yonne schreef:
(we zaten er altijd met 5 of meer op Schijnheilig )


Foei Yonne toch! Knipoog


En wij maar controleren Tong uitsteken

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 16:01

a.s. zondag is het al zover Go jij! Go jij!

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 18:08

jaaa zondaggg Haha! Heb er zin in hoor Haha!

Alleen ik heb een onwijze baalpunt.. Ik heb gisteren met mijn kuit (precies waar je drijft) tegen een gloeiend hete scooteruitlaat gestaan.. dus het is helemaal verschroeid, kan er niets mee doen Echt niƩt leuk gewoon, zo net voor kamp..

deedee19

Berichten: 7938
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 19:43

flink koelen een paar keer per dag Mariet. Dan moet het beter gaan tegen die tijd.

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:16

mariet, je meot een zalfje kopen tegen brandwonden, dat koelt goed en de pijn neemt snel af Ja
sterkte Ach gut

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:36

Ik heb er biogaze op de hele dag en heb niet paard gereden zodat het niet gaat schuren.. het ligt nog wel open maar de pijn wordt iig minder Lachen

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Op kamp bij Manege Bergemo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 19:53

wel balen dat het open ligt Ach gut