Die blik van Ukkie
. Ik geef d'r geen ongelijk, al staat het haar beeldig
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik geef d'r geen ongelijk, al staat het haar beeldig
.
Ik zal haar binnenkort eens meten, maar ze lijkt redelijk in de buurt te komen van de kleinere merries al (die zijn 1.56m), 1.50m schat ik haar eigenlijk wel op het moment
Gelukkig is ze goed om te kopen met brokjes of snoepjes
)
Ik bof ook met de paarden, soms kan ik ze wel achter het behang plakken maar zonder ze zou ik denk ik me dood vervelen 
De eerste 2 dagen vond ze het echt niet leuk wanneer Klarrissa naar buiten ging, gelukkig is ze nu rustig en lijkt ze zich erbij neer te hebben gelegd
Donderdagavond was haar temperatuur even 38,2 maar zolang ze niet boven de 38,5 kwam of bleef hoefde ik me niet druk te maken.
We doen het hooi wel in slowfeeders en zorgen dat ze de hele dag hooi beschikbaar heeft, als we het los op de grond doen versopt ze het steeds
geniet lekker van haar hooi en slobber over de dag en van de borstelbeurten en massagebeurten
Dit weekend op mijn broertje en zusje passen, zodat mijn moeder even een weekendje kan bijkomen met haar man, dat wordt ook gezellig.
en paarden die zichzelf graag afbreken) en we zweren bij honing met de wondgenezing, dus ik verwacht dat we dit zonder dierenarts af kunnen (uiteraard is er overleg geweest over de aanpak en dierenarts zei direct: je weet wel hoe het werkt, mocht het niet goed genezen dan bellen )
Heeft ze zeker verdiend.

) dus je kunt je indenken hoe erg ik heb zitten tieren in die auto op de terugweg, maar gelukkig hebben we het met monitoren van de dierenarts op afstand en zelf verbinden en behandelen met honingzalf kunnen redden
Het duurt nog wel even voor het helemaal dicht zit, maar inmiddels staat ze samen met Ukkie weer een paar uur per dag buiten.
Mirjam79 schreef:Dan is het toch altijd wel weer even puzzelen.
En zo'n paard als Onyx.... Zou je toch achter het behang plakken!
Nu moet ik zeggen dat sowieso de helft van onze paarden echt varkens zijn hoor in paardendisguise, daarmee heb ik het dan weer niet getroffen
De kijker en hij hadden direct een mooie klik, ze gaat hem nog fijn de tijd geven en ik hoop gewoon dat hij lekker 10 december slaagt en naar hij toe kan verhuizen. Dan krijgt ook hij zijn welverdiende aandacht