Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moska schreef:Die van mij hapt overal in![]()
[ [url=m/4uFtns.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb vandaag een bod uitgebracht op een zadel, het lijkt een goede deal te zijn. Hopelijk is ie voor mij en kan ik even vooruit. Hij wordt met hetzelfde type zadel beleerd en ik weet dat ik daar heerlijk in kan zitten en het lijkt hem ook mooi te passen.
De training vordert nu ook mooi. Hij is relaxed met opstijgen en stappen met ruitergewicht. Komende vrijdag weer oefenen met vrijspringen en volgende week gaan ze in de bak met ruitergewicht oefenen. Een hele vooruitgang!
plutolover schreef:ziet er goed uit jelle
Max is goed hersteld van zijn maagzweer. Vorige week hebben we hem 3x aan de dubbele longe gehad. En morgen gaan we weer voor het eerst onder het zadel. Ik ben erg benieuwd of hij dan niet meer opbolt.
bokken doet hij niet maar hij maakte zich soms wel wat bol. Dus hopelijk doet hij dat niet meer en anders komt het omdat hij het mentaal nog moeilijk vind.
Kwa bit hebben we nu iets hoger dan 'standaard' maar dat lijkt hij wel prettig te vinden. Hij is stuk rustiger met het bit en daardoor ook rustiger met zn tong.
Citaat:Vandaag na werk nog even een korte buitenrit gemaakt, met ons nieuwe zadel, én een fluoriscerende uitrijdeken. Meneer gaf geen krimp (alleen op het erf toen we terug kwamen, daar was blijkbaar iets om enorm van te schrikken). Hij staat opeens ook braaf stil bij het opstappen.
miereneter schreef:Ik postte dit ook al in het Arabische Volbloedentopic, maar moet mijn trotsheid hier ook kwijt. Hij doet het zo goed:Citaat:Vandaag na werk nog even een korte buitenrit gemaakt, met ons nieuwe zadel, én een fluoriscerende uitrijdeken. Meneer gaf geen krimp (alleen op het erf toen we terug kwamen, daar was blijkbaar iets om enorm van te schrikken). Hij staat opeens ook braaf stil bij het opstappen.
Zo fijn, dit paard.