Al heeft Pepper wel een vergelijkbare staart:

@LunarEclipse: Mijn oudere merrie, Pepper, heeft ook ooit achter ijzers gehad voor een peesblessure aan de diepe buiger en die gleed daar inderdaad ook iets meer mee. Ze werd er vanzelf wel iets handiger mee en ik heb niet het idee dat het herstel in de weg heeft gestaan.
Vervelend dat Et niet helemaal happy over komt.. Toevallig hier gisteren ook weer een nieuwe schram ontdekt bij Ellie. Geen idee waar ze die vandaan heeft, zou ook nog van effe lekker de billen jeuken kunnen zijn.
De droogte en warmte overleven ze hier prima. Staan erg veel in de schaduw in de paddock bij de schuilstal. Daar staat ook hooi wat ze nu dus wat meer eten.
Maar het gras begint op sommige plekken inderdaad steeds meer geel te worden.
Edit: vergeten te melden.. Deze week de afspraak gemaakt dat ik Ellie in november naar het adres breng waar ze haar gaan inrijden. We zijn nu rustig met grondwerk en allerlei voorbereidingen bezig qua longeren. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen.
Waarschijnlijk blijft ze daar één of twee maanden en daarna krijgt ze thuis de rest van de winter vakantie en pakken we haar in de lente weer op.