Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Spat kan ook vast groeien en dan heeft een dier daar echt geen last van.
Mijn vroegere leasepaard heeft dit gehad op jonge leeftijd, tildren infuus gehad en vast gegroeid.
Neemt niet weg dat ik het bedrag veels te hoog vind
Twirrewyn schreef:Net afspraak gemaakt om zaterdag (zij konden vanaf donderdag) te kijken bij een Andalusiër. Alles geregeld. Paard is al recent goedgekeurd dus afgesproken om voor de zekerheid trailer mee te nemen. Allemaal prima en ineens jamaar ik krijg dinsdag wel ineens een bezichtiging. Pff wordt gek van deze corona gekte zeg. Had ze dat gewoon eerder gezegd dan had ik niet vanalles geregeld... Is dit normaal tegenwoordig nu in de paardenmarkt? Vis iederekeer ook achter het net..
ikke schreef:Twirrewyn schreef:Net afspraak gemaakt om zaterdag (zij konden vanaf donderdag) te kijken bij een Andalusiër. Alles geregeld. Paard is al recent goedgekeurd dus afgesproken om voor de zekerheid trailer mee te nemen. Allemaal prima en ineens jamaar ik krijg dinsdag wel ineens een bezichtiging. Pff wordt gek van deze corona gekte zeg. Had ze dat gewoon eerder gezegd dan had ik niet vanalles geregeld... Is dit normaal tegenwoordig nu in de paardenmarkt? Vis iederekeer ook achter het net..
Hoe lang lees jij al mee hier?
Of het normaal is, kunnen we het over hebben maar het feit is dat als je nu iets ziet, je nu in de auto moet stappen, anders is ie weg.
upendo schreef:Hele harde bevestiging dat je echt moet laten keuren/nachecken door je eigen dierenarts..
MariekeS_ schreef:upendo schreef:Hele harde bevestiging dat je echt moet laten keuren/nachecken door je eigen dierenarts..
Ik quote ook eventjes deze goede opmerking van upendo mbt jouw geval Twirrwyn, al helemaal als het je eerste eigen paard is.
Het feit dat het paard al gekeurd is neemt niet weg dat het ten zeeerste aangeraden wordt om het toch zelf ook nog te laten doen.