Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Merrie heeft er meer problemen mee en blijft echt lekker koppig schudden totdat ik alles eindelijk vast heb
Wolf is nog erg jong en het plan is om hem nu kort alles goed aan te leren dan dan kan hij als het weideseizoen begint lekker weer de wei op en lekker niets meer doen een paar maanden.
Misschien als ik het aandurf ga ik zelfs wel even in de buitenbak uitstappen 
Ik vlecht overigens wel de manen zodat ze daar niet te fel onder gaan zweten. Zowel onze shetter als onze hengst hebben een hele haardos..
). Heb echt enorm zin om te gaan oefenen vanavond, dus ik hoop dat hij er ook zin in heeft, en zich kan concentreren enzo 

opisop_shop schreef:Leuk! Zou het wel spannend vinden aan de hand te paard meenemen. Ze zijn zo sterk, straks lig je eraf of moet je loslaten?
Wel heel puppy nog inderdaad, ik snap dat je het rustig aan doet met hem!
Fillis schreef:Jeetje, het topic gaat echt hard zeg! Kan het nauwelijks bijbenen![]()
Ik heb dinsdag voor het laatst iets gedaan met mijn paard (pony? Hij is 1.50 ong, internationaal geen pony meer). Heb echt enorm zin om te gaan oefenen vanavond, dus ik hoop dat hij er ook zin in heeft, en zich kan concentreren enzo
Zo niet, hopen dat ik mijn goede moed op mijn bijrijdpaard kan botvieren
Hij begint op steeds zachtere hulpen te reageren, ideaal. Hopelijk krijgt hij snel weer wat meer aandachtsspanne, dan kunnen we het huidige werk weer uitbreiden. Zou fijn zijn als hij in de omgang net zo zacht wordt. Als hij oplet is hij dat ook wel, maarja... dat opletten is een dingetje