Nu 9 maanden oud, palomino bont en ontzettend nuchter en lief van karakter!

Als veulen:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalipsoLover schreef:Kiki1995 schreef:Ontzettende pech met mijn paardje op het moment..
Dierenarts komt dinsdag voor hem, de hoefsmid heeft een plek gezien die leek op straalkanker..
Wow... Dat is minder. Hoe lang heb je hem nu?
Babootje schreef:Leuke merrie Miezelke! Ze lijkt me best fors. Wat is haar stokmaat eigenlijk?
Knappe vosmerrie ook Seven. Chique type. Wat is haar afstamming?
Cookie2222 schreef:Zoezav en ier, succes met jullie zoektocht!
CalipsoLover schreef:Even nog een vraag, hoe staan jullie tegenover een krampbeen? Ik heb al een paar paarden gezien die hierdoor aantrekkelijker geprijsd zijn maar wel alles wat ik zoek. Een bemerking op het RX zou ik nooit kopen.
Maar zover mijn kennis rijkt, is een krampbeen geen belemmering tijdens het rijden en is het ook niet iets dat gevaarlijk is of belemmerd in de sport aangezien ze het tijdens het rijden niet vertonen? Of zit ik dan fout?
Kiki1995 schreef:Nou het viel niet mee helaas! Gister was de dierenarts er en die bevestigde al heel snel mijn vermoeden voor straalkanker. Ik had eigenlijk geen andere optie dan hem op laten nemen in de kliniek en dat hebben we ook gedaan. Hij staat sinds vandaag daar en wordt behandeld doormiddel van het wegsnijden van 'fout' weefsel en het weglaseren ervan. Ook behandelen ze met een tinctuur en dan moet het hopelijk dichtgroeien en wegblijven!
CalipsoLover schreef:Kiki1995 schreef:Nou het viel niet mee helaas! Gister was de dierenarts er en die bevestigde al heel snel mijn vermoeden voor straalkanker. Ik had eigenlijk geen andere optie dan hem op laten nemen in de kliniek en dat hebben we ook gedaan. Hij staat sinds vandaag daar en wordt behandeld doormiddel van het wegsnijden van 'fout' weefsel en het weglaseren ervan. Ook behandelen ze met een tinctuur en dan moet het hopelijk dichtgroeien en wegblijven!
Ah wat balen... Heb je contact opgenomen met de verkopers?