Zag nog heel wat knappe paarden voorbij komen, alleen is het mobiel soms wat lastig reageren op iedereen apart. Vind het wel echt zo leuk om al jullie ervaringen te lezen! Bij Flynn heb ik alles zelf en voornamelijk alleen gedaan, met Feyre doe ik ook alles zelf maar kan ik het wel veel meer delen. Zo tof!
We zouden vandaag gaan wandelen maar dat stómme weer gooide weer eens roet in het eten
Wilde wel wat met haar doen, dus maar eens een bitje geprobeerd! Ging zoooooooooo goed! Ze moest er natuurlijk flink op kauwen maar geen stress, angst of wat dan ook. Wát een topper
Het was ook al heel gauw goed, toen had ze een mooi stil en ontspannen mondje. 

Het is zo’n lekker mormeltje

Pinda begint het 'vooruit' te snappen, met als gevolg dat er nu stukjes bij komen dat ze haar kontje eronder zet en mooi eraan gaat trekken qua lopen. En dan zit me er toch opeens een stoere draf op
Dat had ik niet achter mijn muppet gezocht! Nou gaat het al helemaal kriebelen om er zelf op te gaan

kwam 5 weken terug na een glijdpartij. Zelf 1 week rust gegeven. Toen dierenarts laten kijken en buigproeven gedaan, palpatie etc was allemaal goed. Die zei 2 weken rust. In die 2 weken is dat gezeik van de koliek en operatie gebeurd. Toen de wond genoeg geheeld was om te mogen draven bleek ie nog steeds niet lekker te lopen.