Graag! Ze is heel makkelijk, vond het wel lekker dat ik eraan zat.
Silly1972
Geplaatst: 06-02-20 16:43
Haha klopt inderdaad, ze vind het helemaal niet erg, stond lekker door te eten, maar gaat prima hoor, zitten nog wel wat plekjes, vooral rechts, maar niets om je zorgen voor je maken, vond het been ook niet dik of warm. Vond het nu echt meevallen. Fijn dat het als zo snel beter gaat
Die van mij is denk ik aan het wisselen, hij was flink proppen aan het maken van zijn kuil nl.
De hengsten waren best druk met naar binnen en buiten rennen. Vooral die van Total us die is van een kennis van iemand hier geloof ik en een zwarte. Heb het op film mocht er interesse in zijn
Cas en ook Mighty trouwens stonden erbij en keken er naar, hadden geen zin zich ook maar iets in te spannen haha.
Lekker stel mafketels, die hengsten. Toen ik er zondag was wilde er eentje 1 van zijn makkers dekken. Die was er niet helemaal van gediend en rende naar buiten. De ander bleef er bovenop zitten, totdat ze zo samen door de deur vlogen. Toen bedacht die op het laatst dat dat misschien toch niet helemaal paste.... Kon er nog net afspringen voordat die met zijn harses tegen de muur klapte....
Silly1972
Geplaatst: 06-02-20 18:03
Ja deze (die Total us) sprong er inderdaad ook bovenop. Zal eens op you tube zetten en hier plaatsen.
Als we weten waar dat spul ligt hadden wij ook kunnen smeren, zit ik mij nu te bedenken.
Ja, gaat hard he, ga je madam ook mee op de foto laten zetten?
Gaan allemaal samen vertelde hij laatst, tegelijk ook met de castratie van de heren. Wel fijn, want wil er graag bij zijn.
Kelan
Geplaatst: 06-02-20 19:12
ja wilde ik wel doen (madam op de foto zetten) zal het zondag even vragen als ik m zie, en anders stuur ik een mailtje om dat er bij in te plannen
Twinklebel
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-20 19:13
Dat zou superfijn zijn! Dan ga ik zondag niet, wordt een flinke storm einde van de dag en mijn vader viert ook nog zijn verjaardag. Superlief dat jullie mee willen kijken. Af en toe vraag ik me af of ik soms overdreven reageer op zoiets, maar ik houd nou eenmaal graag wat controle . Heb teveel ellende gehad de afgelopen jaren... Was al moeilijk genoeg om haar uit handen te geven.
Twinklebel
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-20 19:15
Silly1972 schreef:
Als we weten waar dat spul ligt hadden wij ook kunnen smeren, zit ik mij nu te bedenken.
Ja, gaat hard he, ga je madam ook mee op de foto laten zetten?
Dat weet ik ook niet.... . Heb het klaargehangen en een appje gestuurd, maar geen reactie gehad...
Ik vind dat niet overdreven hoor. Als er wat is wil je er eigenlijk gewoon dicht bij zijn toch. Ik zal zondag (of evt zaterdag, maar iig van het weekend) gaan, en ook even bij haar kijken
Silly1972
Geplaatst: 06-02-20 19:36
Nee ik snap je wel hoor en is een kleine moeite om even te kijken
Binau
Geplaatst: 06-02-20 19:45
Wat een leuk filmpje Silly, de Total is inderdaad van een kennis van mij. Ik heb het filmpje doorgestuurd, zal ze vast grappig vinden. Toch ben ik stiekem wel blij dat de merries wat rustiger naar elkaar doen, haha!
Fijn dat de mok van Nijn vooruit gaat! Ik ga de 16e heen, en zal ook even voor je kijken. En wil eventueel ook smeren als dat nodig is.