Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Joyce_ schreef:Hoi allemaal! Interessant om in dit topic mee te lezen! Ik ben al een tijdje aan het denken om me ook aan te melden voor de trainingRijd een paar keer per week een leuke merrie waarmee ik nu L1 rijd en heb een fijne instructrice, maar wil altijd bij leren van zoveel mogelijk verschillende (kundige) mensen en Riens kijk op dressuur vind ik heel positief, paardvriendelijk en logisch
Ik blijf toch alleen een beetje hangen op de prijs.... Als ik lees dat er ongeveer 8-10u videomateriaal beschikbaar is, kom ik uit op ongeveer €33 per uur. Daar kan ik ook een leuke les van rijden en dat is natuurlijk veel meer toegespitst op ons als combinatie in het hier en nu. Nogal wat anders dan datzelfde bedrag voor filmpjes..
Ik blijf hier dus even meelezen, in de hoop dat ik de beslissende argumenten om het wel of niet te doen hier ga vindenSowieso heel erg interessant om jullie video's en tips aan elkaar te lezen, wat fijn!
Yvank_ schreef:Ik heb ook een fjordmaar ik volg niet de cursus maar af en toe een gastles bij rien
en verder krijg ik op aardig dezelfde manier les thuis,
Yvank_ schreef:Netjes!
Is dat zo bij de fjorden? Nooit in verdiept maar dan zou Boris dus sport prestatie kunnen krijgen? Hij is echte fjord haha met stamboek hij is nu M2 + 6 namelijk