Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bobje26 schreef:Ik dacht dat je zei dat Cava al zadelmak was, zou gewoon opstappen.
Ik doe meestal ook hangen en als het goed gaat meteen opstappen!
Eight schreef:Zadelmak letterlijk dan hihinee daar heb je inderdaad weinig aan.. goed dat je dan weer vanaf het begin begint. Ik heb het idee dat hangen zo belastend is, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
er zijn meerdere wegen naar hetzelfde resultaat
darkadia schreef:@balou maar ik heb daarvoor in het grondwerk het krukje al geïntroduceerd met ernaast stil staan, stapje vooruit, stapje terug, ik op krukje, ik van krukje, ernaast op en neer springen zonder krukje in de buurt.
Dus dat krukje zelf is geen issue meer op t moment dat ik start met hangen![]()
En ik werk veel alleen, dus dan is de andere methode ook lastiger. Zelf vind ik en het paard vasthouden en iemand voetje geven juist minder veilig. Maar ieder zo z'n eigen methode en dat is leuke aan dit topic!
suikermeisje schreef:Dawson123 schreef:suikermeisje, waar heb jij hem laten opereren? Want bij mij werd echt gezegd dat het niet meer mocht pussen een week na de operatie en jullie zijn nog best lang er mee bezig toch?
Schalkwijk
De zaadstrengfistel is weg. Maar dit is een reactie op de operatie.
suikermeisje schreef:Dawson123 schreef:suikermeisje, waar heb jij hem laten opereren? Want bij mij werd echt gezegd dat het niet meer mocht pussen een week na de operatie en jullie zijn nog best lang er mee bezig toch?
Schalkwijk
De zaadstrengfistel is weg. Maar dit is een reactie op de operatie.
Dawson123 schreef:Jaa dat snapte ik ook wel maar vond alleen wel apart dat het per kliniek zo kan verschillen kwa wat er wel en niet mag zeg maar