samen aan de gym met rek en strek, leuk en benieuwd hoe Daan het heeft gehad op de set
Groet Karin.
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-17 22:53
Daan heeft het echt super gaaf gehad op de set. Hij was er helemaal vol van. Hij zag er ook heel stoer uit. En het past ook echt bij hem. Kan helaas geen foto's ervan posten, want dat mag niet voor de film uit is.
Daan was vandaag nog wel even aan het nagenieten. Met Nick waande hij zich terug op de set
Laatst bijgewerkt door Chasey op 08-10-17 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Doe maar te zijner tijd inderdaad. Tot die tijd is dit wel voldoende om nog eens naar terug te bladeren .
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-17 15:22
Haha wat een leuke reacties, ik zal ze Daan laten lezen als hij straks thuis is. Hij zal een glimlach van oor tot oor hebben.
Nick de woeste strijdknol, met een centenbakje
Zal tzt foto's posten. En ik hoop dat ie straks een beetje goed te zien is in de film haha. Hijzelf denkt van wel. We zullen het zien.
En ik vermoed dat Daan nog wel eens vaker zo op Nick springt. Als dat zo is, dan moet ik maar ff een fatsoenlijke camera pakken. Was gisteren een beetje onvoorbereid. En verbaasd lol.
Laatst bijgewerkt door Chasey op 09-10-17 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 09-10-17 15:27
Goh... Knappe vent heb jij daar eigenlijk zeg
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-17 15:31
Awww dankje Daan heeft echt een mega bos haar, daar moet je van houden. En ik hou daar wel van
jaaaa Soms zie je er zo een die perse nog zijn vlassige staartje wil behouden, al dan niet over de kale cirkel bovenop heen gekamd.... Of veel te sluik en steil...
Ja, zoals dat haar van mij eigenlijk Daan kliert me er ook altijd mee. Dat hij een mooiere bos heeft. En dat moet ik dan toegeven. Want dat wil hij graag horen. Maar hij heeft ook echt gelijk. Dat haar van mij stelt niks voor
Die prachtige lange lokken? Nou, als dat niets voorstelt...... Ja nou naast dat geweld van zijn bos tja hmzzz, dan leg ik het ook bijna af, maar op zichzelf is het prachtig!
Ja als je met zo'n leeuw samen woont voelt het als een prut bosje haar
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-17 11:31
Ik heb vanmorgen - nadat ik David naar school had gebracht - een plastic zak training gedaan. Met een zakje aan de punt van de zweep. Had ik nog nooit eerder gedaan. En iedereen weet natuurlijk dat een paard zo'n plastic zak eng vindt. Ik zoek de enge dingen juist op. Veel mensen zullen alles doen dat hun paard nooit een zakje zal zien, want dat is eng. Nouja, als je veel buiten rijdt moet je paard gewoon aan dat soort dingen gewend zijn. Dus was het vanmorgen tijd om een plastic zak training te doen!
Ballonnen en vlaggen kende ze natuurlijk al. Zakjes zijn toch weer heel anders... Maaarrrr. Binnen een paar minuten kon ik Nick en Bliksem aaien met de zak. Bliksem was gelijk al niet echt onder de indruk. Nick vond het eerst nog wel heel spannend. Dat geritsel. Maar ook hij had al snel door dat het eigenlijk niet zo'n eng ding was. En uiteindelijk kon ik met de zak tussen zijn voorbenen. Om zijn hoofd draaien en met de zak aaien.
En als beloning heb ik wat plastic zakjes opgehangen in de paddock Nee grapje. Ik heb ze lekkere brokjes gegeven en hooi.
Filmpje volgt. Ben bezig met monteren. Maar ik word een beeeeeeeeeeetje afgeleid.
Haha nee denk niet dat ik die gekke poes al eens had laten zien. Dat is Chasey
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-17 20:15
Ik heb vandaag twee keer een plastic zak training gedaan. Vanmorgen op een manier met brokjes. Een soort van 'Kom je brokje maar halen als je durft'.
En vanmiddag een hele andere manier, zonder brokjes! Een video met uitleg, zodat je het ook met je eigen paard kunt doen.
edit. Bij Nick maakt het trouwens een enorm verschil op welke hoogte je aan komt met de zak. Van onderaf vindt hij het dood eng. Van zij- en bovenkant niet. Kan ik de zak zo op zijn hoofd leggen. Maar van onder gaat ie aan de kant.
Ik denk zelf dat Nick iets met de ogen heeft. Dat idee kreeg ik al heel snel. Hij kan ontzettend schrikken van dingen van onderaf.
Maar ben op het moment aan het uitzoeken welke kliniek/dierenarts verstand heeft van Haflinger ogen. Mijn eigen dierenarts niet. Die heb ik al een paar keer gevraagd of hij niet wat met de ogen kan hebben. Wordt niet echt op ingegaan. En zeker nu er een klein gezwel op zijn - altijd tranende - oog zit, vertrouw ik het niet. Bij mijn eigen dierenarts hoef ik het in ieder geval niet meer te vragen. Voel me daar niet serieus genomen. Of ze snappen er zelf gewoon niks van.
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-17 09:10
Gezwel is niet het goede woord. Klinkt gelijk zo erstig. Heb begon als een pigment vlek. Daar leek het op. Is nu een soort wratje. Maar haflingers staan bekend om oogproblemen.