Rietje gefeliciteerd met je eenjarige jubileum! Gaat snel hè.
Noor, fijn dat het mestonderzoek negatief was, maar ook lastig misschien omdat je wel dacht dat Dex nog last had van wormen en je nu dus niet weet welke hij heeft als hij ze wel heeft.
Het is dat Puzzle geen merrie is anders zou je toch bijna denken dat hij drachtig is haha. Mooi stukje land hebben ze weer.
Cvsdevries schreef:Ik had gister springcursus en moest op een paard wat heel goed kan springen en daar ook flink heet van werd en keihard op de hindernis afrent wauw wat was dat tof zeg! Ik barsten van de adreline Haha.. het leek wel alsof ik in een achtbaan zat wat afgeschoten werd en alsof ik vloog!
Sorry ik moest t ff kwijt maar springen vind ik dus super leuk om te doen en hoop Lamar straks ook!
Ik laat hem trouwens op de stal staan waar die vandaan komt. Ze hebben daar eigenlijk alle faciliteiten die ik nodig heb incl een prachtige binnenbak die net dit jaar af is. Maar ook mooie routes voor buitenritten..
Zelf heb ik t volgend jaar ook druk.. ik ga starten met proeven, ruitersbewijs en e bewijs. Wel allemaal leuke dingen.
Super leuk dat je lekker hebt gesprongen. Heb je zelf een paard waar je dat mee doet of rijdt je er een voor iemand anders?
Leuke plannen ook!
Ik heb niet zoveel plannen voor volgend jaar. Wel ga ik waarschijnlijk ook voor m'n e rijbewijs.
Carika, ik zou de manen lekker lang laten. Vind het niet misstaan.
Kzi, gezellig dat je mee wilt praten. Daar is het nooit te laat voor. Leuke haf heb je en hij groeit goed.
Grappig dat Kitty zo diep sliep, maar het was ook wel erg mooi weer voor een middag dutje.
Jaro staat sinds deze week s nachts op stal, wel een fijne grote stal (5x5 ong.) samen met een pony en ik voer ook bij naast het hooi, vooral luzerne en een paar handjes brok. Sinds zijn avontuur met de hond heb ik niet zoveel met hem gedaan (Hond had er overigens wel over duidelijk van geleerd, komt niet meer dischtbij). Vandaag hebben we een nieuw avontuur beleefd met een andere hond. Ging met hem fietsen, voor het eerst alleen en we gingen wat dijken over. We hoorden geritsel in de bosjes. Dus hij stopt en omkijken en ik ook. Kwam er iets later een hond de dijk op. Keek vrij uitdagend. Ik twijfelde even of ik verder zou gaan of terug. Ben terug gegaan. Jaro loopt er nieuwsgierig heen en jaagt die hond zo terug naar huis. Was blij dat ik gekozen had om terug te gaan. Hij was verder heel braaf. Zelfs een stukje gegalopeerd.
Ik had een filmpje gemaakt. Wel een beetje lastig als je fietst maar die laadt niet goed helaas.