Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cavalia schreef:Hoe zoek je je paard? word totaal niet wijzer van de site
Amable schreef:De reactie was niet fel bedoelt, gewoon een vraag. Kijk, voor iedereen is het veel werk om al die accounts langs te zoeken, dus als je dan vraagt of andere mensen jouw paard tegen gekomen zijn is het ook makkelijk dat ze snel kunnen zien hoe jouw paard eruit ziet. En dan is het natuurlijk niet handig als ze al je berichten na moeten zoeken. En uiteindelijk is de beste manier om te kijken of je paard ertussen staat, als je dat graag weten wilt, natuurlijk zelf zoeken.
WildWings schreef:Tussendoor plaats ik ook nog even gauw wat, want ik heb wederom bericht terug gehad over mijn foto's. Ik wou dat ik de mail gewoon hier neer kon zetten, dat lijkt me het handigste, maar omdat ik geen zin heb om een OW voor mijn voeten te krijgen voor het 'openbaar maken van privécorrespondentie'dan maar samengevat:
Het fotoalbum van de gebruiker waar ik een mail over heb gestuurd is geblokkeerd, de gebruiker is geinformeerd en mocht hij/zij geen gehoor geven aan het verzoek om mijn gecopyrighte foto's te verwijderen en voortaan niet meer te uploaden, dan wordt de account volledig verwijderd.
Blacky94 schreef:Kan zo snel even niet alle links doorkijken, maar iemand toevallig een voskleurige arabier voorbij zien komen? Wrs versneeuwde foto's (die uit mijn onderschrift en misschien profiel, van de fotoshoot daarna staat geen of hooguit een enkele foto op bokt). De foto's vd haflinger heb ik er pas enkele dagen geleden op gezet dus ga er maar vanuit dat hij er niet op staat, of ze moeten ze eerder al uit het fotomeeting forum of van FB hebben gehaald...
MarianneV schreef:Ik krijg totaal geen reactie terug.. had er ook al achter aan gemaild
nav dan het ! onder aan de pagina