Needje schreef:Hij staat nu al een tijdje te kop Nicole, dus misschien kan je nu wel een stuk onder de VP gaan zitten.
Idd ook wel mijn idee want hij moet ten slot van rekening dan ook nog op de foto..
Moeilijk moeilijk..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belsje schreef:Sammy_xxs schreef:Hallo allemaal,
Ik moet helaas ook mijn paardje verkopen, misschien is het iets voor 1 van jullie
http://link.marktplaats.nl/600701467
Sammy mogen de bokkers hier hun mening over geven?
Ik heb sammy gemaild voor meer info, dus wat mij betreft ...Graag advies! Zo op foto vind ik het een bloedmooi dier, maar kan ik het gebruiken voor wat ik wil doen. Dat is natuurlijk de vraag
Ik zoek een paard waar ik in .be de basissport mee kan doorkomen, vgl bij Z2 in nederland ongeveer. Dus geen GP of wat dan ook.
Bij voorkeur met redelijk simpel gangwerk want ik zit met veel rugproblemen en vrij betrouwbaar/cool (geen paard dat om de haverklap op zijn achterbenen staat).
Evelijn schreef:Nicole... voor beetje Z2 heb je toch niet enorm geweldige bewegingen nodig?
Daarnaast heb jij gewoon een smaak die duur is... als je en een prachtig koppie en geweldige beweging wil tja dan moet je zelfs voor die kleintjes nog veel geld neerleggen.