Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romanoff schreef:Die merrie hebi k hier al een keer eerder voorbij zien komen?
http://www.bokt.nl/markt/ad/47831/te-ko ... ssuurpaard
Deze is ook leuk!
Alja schreef:koekange???
waar zit die stal dan in vredesnaam, heb meer dan tien jaar in die omgeving gewoond en er nog nooit van gehoord...
schipper1 schreef:@Patty, als het straalbeen goed is en de ondervoet ziet er verder wel gezond uit, dan zou ik het wel aandurven met ijzertje. Maar, ik ben het zeker wel met je eens dat de verkoper zou moeten willen weten wat er is en daar een stukje in de kosten deelt. En ik zou m dan wel met 3 weken klinisch 100 willen hebben.
En, je moet het natuurlijk zelf ook wel willen! Als dit helemaal jouw paard is, wat compleet voldoet aan je gebruiksdoel?
Needje schreef:Mee eens! behalve natuurlijk als het paard net bekapt is maar dat heb ik nergens gelezen toch?Ik vind dat een paard zonder ijzer gewoon goed moet zijn.
Yelly schreef:Klopt inderdaad! Een KWPN'er met een leuk papier, een fijn karakter en ze is zowel klinisch als röntgenologisch helemaal in orde bevonden
Ik ben erg blij met haar! Het scheelt echt als je ook genoegen neemt met een paard van onder de 1.65
Yelly schreef:Klopt inderdaad! Een KWPN'er met een leuk papier, een fijn karakter en ze is zowel klinisch als röntgenologisch helemaal in orde bevonden
Ik ben erg blij met haar! Het scheelt echt als je ook genoegen neemt met een paard van onder de 1.65
_Lorette_ schreef:LindseyM, mijn ruin is wel super verkeersmak, maar ik denk dat hij verder meer een leerpaard is voor de dressuur en voor iemand die er ook graag een beetje mee wil springen dan voor de endurance. En hij staat ook te ver weg.
Romanoff schreef:Wat is jou budget op het moment?
Ik zou verder zoeken. Ellende hoef je er niet bij te kopen, die kun je gratis krijgen