Het paard wat ik rijd wordt te koop gezet. Dus als iemand interesse heeft kun je mij daarover PBen.
Dit is ze: Donna Kura v. Trento B x Polansky x Junior stv x Havidoff
Deze donkere schimmelmerrie is ong 1.70cm hoog, en is afgericht op B/L niveau. Ze is volledig rontgenologisch en PROK goedgekeurd en heeft 3 correcte gangen.
Verder is ze een onwijs leuk en leergierig paard, wel kan ze af en toe een echte merrie zijn, maar ze is nooit gemeen. Ik heb er ontzettend veel van geleerd en het was/is altijd super om met haar te werken. Ik rijd haar nu amper een half jaar en ze heeft het werk altijd erg fijn opgepakt. Ze wil graag aan het werk gezet worden en kan je ook echt dat WAUW gevoel geven. Er zit zeker potentie in dit paard.
Over de prijs kan ik weinig zeggen, dit wordt allemaal geregeld met de eigenaresse.
Verder wens ik jullie heel veel succes met de zoektocht naar het ideale paard.
Needje
Geplaatst: 23-03-12 00:19
Foto's ook maar per PB. Ze is tenslotte nog niet van mij.
ja zeker lang wachten! Nou ik ga richting stage en moet daarna gelijk door naar werk tot 10 uur dus ben pas laat weer aanwezig, heb ik een boel bij te lezen denk ik. Daaag
Aangezien hier nogal wat mensen op zoek zijn... Mijn juf heeft een een bijna 5 jarige merrie te koop staan.
Beestje is netjes aangereden door Grand Prix amazone, B/L klaar, bruin, ongeveer 1.67, Sir Sinclair x Wolfgang uit een ster, prok, sport (dressuur) moeder. Nog niet zo heel lang geleden volledig rontgenologisch gekeurd en gewoon goed op de foto.
Eigenlijk gewoon klaar om aan de slag te gaan. Prijsindicatie weet ik wel, meer info per PB
@ needje; spannend! Hoop dat ze er glansrijk door komt!
Pizzazz
Geplaatst: 23-03-12 11:05
Gelukkig Needje! En och, dan heb je een week om te duimen
Even over het al dan niet een mening mogen geven over een paard: als dat niet mag, waar is dit topic dan voor? Uiteraard is het niet de bedoeling een paard en/of ruiter af te branden, maar het is juist zo fijn om hier van anderen ook een mening te krijgen over een bepaald paard. Toch?
Dat is ook een beetje de reden waarom ik me hier heb gemeld Pizzazz, zit mn hele leven al in de paarden, maar dit zou mijn eerste echte eigen paard zijn wat ik alleen zou kopen. Naar een paard neem ik uiteraard wel iemand mee die er ook verstand van heeft, maar zou graag wat meer meningen horen, voordat ik echt over zou gaan tot kopen, mocht ik zelf niet zeker zijn.
Tot nu toe heb ik nog niet echt iets op het oog, maar heb wel de tijd.