Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharona95 schreef:Ohh wat leuk Linn, ik ga ook mee doen met de selecties en hoop door te kunnen, maar ben bang dat ik mijn laarsjes nog even goed moet "inrijden", het voelt echt totaal anders!
Sharona95 schreef:Haha, ja selecties op de manege! heb tot nu toe ieder jaar meegedaan en twee keer in de finale, dus hopelijk dit jaar ook! heb je al eerder meegedaan? en waar is die regiofinale van 4 juni? ik hoop echt voor je dat het kan, zou erg fijn zijn!
Sharona95 schreef:Ooh super netjes!! Finale van horse event! één keer vijfde en één keer eerste! vorig jaar lag ik er na bij de regiofinale alweer uit haha, net niet genoeg puntjes, niet netjes gezeten dus. Heee wat grappig! Mijn manege doet daar ook mee, dus als ik door ben rij ik daar ook!
IndezzW schreef:Hoi allemaal, ik kom even binnenstormen. Ik heb gister mijn donkerbruine de niro's opgehaald met lakneusje en lakaccenten (naast rits, ritsbeschermer, spoorbeschermer en randjes). Ik vind ze heel mooi geworden en ben heeeel blij dat ik eindelijk een passende laars heb gevonden voor mijn ooievaarskuitenIk moest ze nog wel 2 cm langer laten maken, maar wilde het deze keer echt goed doen. Wat vinden jullie ervan?
p.s. op de foto lijkt het zwart, maar het is dus donkerbruin.
Rhodos schreef:Ik denk dat deze mooie Petries ook niet in dit topic mogen ontbreken, de klant was in ieder geval heeeel blij.
https://lh6.googleusercontent.com/-7ngL ... G_4318.JPG
linda2008 schreef:een beetje kort uitgelegt misschien. Voor het mooie zijn ze net te kort en de kuit te wijd,
daarom zeg ik slecht aangemeten. Maar ze zitten heerlijk! Ik zou er hele dagen op kunnen lopen.
Mijn laarzen zijn 1 jaar oud en worden niet heel intensief gebruikt (ik reed voorheen maar 3 of 4 keer per week, nu 5 keer per week, 1 paard) en toch is de binnenkant helemaal versleten.
Gelukkig waren ze met me eens dat dat niet de bedoeling is en zijn ze terug naar de fabriek,
er word wel netjes naar een passende oplossing gezocht, waarschijnlijk worden er nieuwe patches geplaatst die iets verder doorlopen aan de binnenkant zodat het versleten stuk bedekt word.
Ze zitten dus heerlijk en ik vind de service prima, toch zou ik de volgende keer denk ik voor iets anders kiezen.