Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

studiemiep schreef:PS (vind ik dan ) probeer nog duidelijker te zijn naar je ouders wat je wel en niet wil. Praat er 's avonds oid ook nog eens met je moeder over dat je pa/instructeur paarden uitzoekt die het voor jou niet zijn. Ik heb het vroeger echt vaak gezien, kinderen die moesten en zouden die geweldige pony rijden, de kinderen waren meer aan het huilen dan wat anders puur omdat dat geweldige beest niet voor hun geschikt was. Dan kan hij nog zo mooi lopen, kleur, stamboom en weet ik wat nog meer hebben zodra jij er niet lekker op kunt rijden zal het ook nooit voor jou goed aanvoelen.....

Lauste schreef:Gvd, nu is de complete zoektocht opnieuw begonnen.
Mijn vader wil de 10-jarige niet en ik de 4-jarige niet.
Ik ben echt hopeloos, al bijna een jaar op zoek, ik ben echt bijna van plan om er gewoon mee te stoppen.
Ik lees straks wel even bij hoor, nu eerst eten..
Wat heeft je vader tegen die 10 jarige merrie? Je voelt toch een hele goede klik? In ieder geval wel heel goed dat jullie de 4jarige niet nemen
! 
), maar het was nog maar de eerste keer, was ook even wennen. Maar het voelde wel super fijn. Laat maar horen als je het wilt zien.
Lioony schreef:Elynia
Ziet er leuk uit, om te kijken of het goed past volgende keer je beugels even langer doen.
Ik heb het filmpje! Het ziet er niet echt heel netjes uit (), maar het was nog maar de eerste keer, was ook even wennen. Maar het voelde wel super fijn. Laat maar horen als je het wilt zien.