ik was 10 toen ik bij een manege ging rijden, daarvoor alleen de kermisritjes en nu bijna 4 jaar later, heb ik mn eigen paard, een veulen van 8 maanden
Calvacadour
Geplaatst: 02-01-12 22:45
7 jaar ik ben nu 13 ik kreeg een eigen paardje toen ik 8 was ik heb hem nu nog steeds ik heb er geen ingereden
Blondieex
Geplaatst: 03-01-12 20:09
Ik begon met les toen ik 7 was. Ben nu 14, heb nooit een paard ingereden of een eigen paard gehad.
Nu ben ik veertien, ik begon vijf jaar geleden met rijden en was toen dus negen . Ben meteen de eerste les over het hek gevlogen, maar ben weer terug op het paard gestapt! (Reden in buitenbak). Nu heb ik een verzorgshet en ik heb een tijdje een eigen paard gehad, maar we moesten hem verkopen wegens economische redenen.. :'[ Ingereden? Nee, maar wel doorgereden. Een Trekpaard en een BWP :']
Belin10
Geplaatst: 03-01-12 20:13
Begon met paardrijden rond mn 13de, paar jaar gestopt ivm gezondsheidsproblemen begon weer op mn 17de, kreeg mn paard op mn 19de Heb nog nooit een paard ingereden.
Ik begon op de manege toen ik 6 was en op mijn 8e ofzo 2 jaartjes een verzorgshet gehad en vanaf mijn 13e heb ik les en rij ik 1 tot 2 keer per week op mijn verzorgpaard. Heb nog nooit een paard ingereden.
Eh sinds groep 8 rijd ik paard, z'n 5 jaar geleden. Nog nooit een pony ingereden. Lijkt me wel super leuk om te doen!
Chasey
Geplaatst: 16-01-12 23:00
Toen ik 6 was begon in bij de manege in de buurt. Nu ben ik 25 en heb een eigen pony.
sumiry
Geplaatst: 16-01-12 23:05
Ik ben begonnen met een jaartje of 8 geloof ik (is heeeeeel lang geleden!)
Myrthe_x
Geplaatst: 17-01-12 02:15
6 jaar Op de shetterts bij de buren, oh wat was dat toch een heerlijke tijd lekker crossen door het weiland, uren poetsen, staarten uitpluizen lekker knuffelen met die kleine rakkers Leuke setjes kopen en met de shetterts de geinigste foto's gemaakt. Ook altijd de grappigste dingen meegemaakt met de shetlandveulentjes. 1 keer ging er gewoon 1 bij me op schoot zitten en we hadden 1 veulentje die was als de dood voor zijn eigen drollen haha En ik mocht ook altijd mee met de eigenaar naar de keuring, was zo leuk! Mis die tijd als penny meisje echt
Maritaa
Geplaatst: 17-01-12 16:16
Ik ben redelijk laat begonnen (vind ik), ik was 12 jaar, en ik ben nu 13
ik ben zo ongeveer geboren op het paard, toen ik 3 was zat ik al op een shetlander ik ben nu 14 en heb ondertussen al heel wat paardjes verzorgd en ook ingereden. ik heb nu een hele lieve vzpony(onderschrift) die ik over een tijdje ook mag rijden en in de zomer gaan we met een groepje van stal een strandrit maken ik rijd nu af en toe en ik ben vooral actief bezig met vd
ik was 6 toen ik begon met rijden! voor mijn veertiende verjaardag kreeg ik mijn eerste pony Majoor. Een toen vierjarige Welsh NWR. deze was al ingereden, maar heb ik zelf doorgereden.